معرفی ۳ مدل از بهترین اسپرسو ساز های نیمه صنعتی
نوشته شده توسط : admin

با افزایش کاربرهای خانگی و همینطور بالا رفتن مهارت این افراد در کار با دستگاه های اسپرسو ساز خانگی، تقاضا و علاقه به استفاده از اسپرسو ساز های نیمه صنعتی رو به افزایش است. اسپرسوساز های نیمه‌ صنعتی دسته ای از اسپرسو ساز ها هستند که هم برای مصرف خانگی و هم برای کافی ‌شاپ های کوچک، فروشگاه ها، … کاربرد دارند.

این نوع دستگاه‌ ها مجهز به پمپ برقی قویتر از نوع خانگی هستند و آسیاب‌کردن، پرکردن پرتافیلتر و تَمپ‌کردن قهوه بر عهده‌ی شخص می ‌باشد. همچنین در انواع اسپرسو ساز نیمه صنعتی میزان فشار بار از ۹ بار به ۲۰-۱۵ بار افزایش پیدا کرده، و طراحی نازل بخار و میزان بخار آب هم شبیه به دستگاه های صنعتی ساخته شده است. که این موضوع موجب گشته تا کاربر قهوه اسپرسوی عالی تری تهیه کند (قهوه ای نزدیک به آنچه در کافی شاپ های بزرگ سرو می شود).

اسپرسو ساز نوا ۱۲۸ یک قهوه ساز حرفه ‌ای است و مجهز به خروجی بخارمتحرک و قابل تنظیم جداگانه. همچنین دارای صفحه گرم نگهدارنده، نازل بخار چرخشی، قابلیت تنظیم‌کردن (ست کردن) تایمر، سلف کلینینگ، داشتن دو لوله مجزا یکی برای بخار و ‌دیگری برای آب جوش است. که می ‌تواند همزمان دو فنجان قهوه را آماده مصرف کند.

توان مصرفی این دستگاه ۱۴۵۰ وات و فشار بخار آن ۱۵ بار است. این دستگاه پر قدرت و کاملا کاربردی می‌ تواند برای کافی‌شاپ ‌ها و رستوران‌ ها گزینه ‌ای مناسب باشد. به دلیل کیفیت ساخت بالا، این دستگاه از بهترین اسپرسو ساز های بازار به حساب می آید.

دستگاه اسپرسوساز جیمیلای جمیلای ۳۰۰۵ یکی از بهترین انواع دستگاه های قهوه ساز ها برای مصرف خانگی و کافه ها برای تهیه نوشیدنی اسپرسو می باشد. اسپرسو ساز جمیلای ۳۰۰۵ دارای پمپ فشار ۱۵ بار و اجزا داخلی و لوله های بخار از فولاد ضد زنگ و قدرت ۱۴۵۰ وات است.

اسپرسو ساز بارنی ۵۷۰۰ یکی از شاهکارهای برند بارنی  بوده که به عنوان یک دستگاه پرقدرت، زیبا و دارای کارایی بالا می باشد. این دستگاه بدلیل ویژگی های منحصربه فردی که دارد می تواند در کافی شاپ ها، سوپر مارکت ها، مصارف خانگی، … مورد استفاده قرار گیرید.

source: معرفی ۳ مدل از بهترین اسپرسو ساز های نیمه صنعتی





:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , ,
:: برچسب‌ها: قیمت اسپرسو ساز, قیمت اسپرسو ساز نیمه صنعتی, قهوه دات کام , اسپرسو ساز بارنی 5700 , اسپرسو ساز جمیلای 3005 , اسپرسو ساز خانگی, اسپرسو ساز نوا 128 , اسپرسو ساز نیمه صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 5 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: