نوشته شده توسط : admin

با بزرگ تر شدن صنعت قهوه و گسترش فرهنگ قهوه نوشی در دنیا، افراد بیشتری روز خود را با نوشیدن قهوه آغاز می کنند. حال برای اینکار یا خود اقدام به خرید قهوه ساز می کنند یا به قهوه فروشی ها مراجعه کرده و از قهوه های آماده آنها استفاده می کنند.

اگر جز افراد دسته دوم هستید که هر روز قهوه های آماده می نوشید، توصیه می کنیم خودتان دستگاه قهوه ساز خریداری کنید. با این کار هم در زمان و هزینه به میزان قابل توجهی صرفه جویی کردید، و هم از کیفیت و طعم اصلی قهوه تان اطمینان خاطر پیدا می کنید.

برای این کار کافی است به بازار مراجعه کنید و دستگاه مورد نظرتان را بخرید. اما قبل از خرید باید به نکاتی توجه کنید که در انتها از خریدتان راضی باشید. این نکات عبارتند از:

اولین و مهمترین فاکتوری که باید به آن توجه کنید این است که به چه قهوه ای علاقه دارید و آن قهوه را چه قهوه سازی آماده میکند. به طور مثال اگر طرفدار قهوه های دمی هستید باید از دستگاه هایی مانند قهوه ساز کمکس، سایفون، ایروپرس، V60، … استفاده کنید.

اما اگر به اسپرسو یا قهوه های ترکیب شده با شیر علاقمند هستید، باید از حتما از اسپرسو ساز استفاده کنید. زیرا تنها دستگاهی که هم میتوان با آن قهوه درست کرد و هم شیر را فوم دار، انواع اسپرسوساز ها هستند.

حتما به تعداد فنجان قهوه ای که روزانه درست می کنید توجه کنید. این مورد بیشتر در قهوه ساز های برقی اهمیت دارد. البته در قهوه ساز های دستی، باید به مخزن دستگاه توجه کنید که معمولا تعداد فنجان قهوه ای را که میتوان با آنها درست کرد، بر روی دستگاه درج شده است.

source: خرید قهوه ساز باکیفیت



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , فرانسه ساز , قهوه ساز های نسل سوم , نسپرسو ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , موکاپات , ,
:: برچسب‌ها: قهوه دات کام, بهترین قهوه ساز, بهترین قهوه ساز خانگی, قیمت قهوه ساز, خرید اسپرسو ساز, قیمت قهوه ساز, قهوه ساز خوب و ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

دنیای مربوط به خرید قهوه و درست کردن آن آنقدر بزرگ است که روز به روز به دستگاه های قهوه سازی که وارد بازار می شوند، اضافه می شود. این قهوه ساز ها تنوع بسیار زیادی دارند. و جالب این جاست که درست کردن قهوه با هرکدام از آنها، طعم جدیدی از قهوه را ایجاد میکند.

با اینکه این قهوه ساز ها روش خاص خود را برای دم کردن قهوه دارند، اما به طور کلی دستگاه های قهوه ساز به دو دسته تقسیم می شوند.

  • قهوه ساز های دستی
  • قهوه ساز های برقی

نقطه اشتراک این قهوه ساز ها این است که محصول نهایی که به ما می دهند قهوه است. اما این قهوه ها از لحاظ طعم با یکدیگر متفاوت است. چرا؟! زیرا این هرکدام از این قهوه ساز ها امکانات متفاوتی دارند. مانند:

قهوه ساز دستی: قهوه ساز هایی که در این دسته قرار دارند، تنوع بسیار بسیار زیادی دارند. از قهوه ساز های نسل سوم گرفته تا جزوه قهوه ترک، دَله قهوه عربی، موکاپات،  … . قهوه در این قهوه ساز ها یا از همنیشینی قهوه با آب جوش تهیه می شود یا از طریق جوشاندن قهوه در آب جوش.

این قهوه ساز ها ویژگی های مثبتی دارند که خیلی از افراد حاضر به خرید قهوه ساز های برقی و چشم پوشی از این ویژگی ها نیستند. این خصوصیات شامل موارد زیر است.

  • نظارت کامل و دقیق بر روند دم کشیدن قهوه
  • پر شدن فضا از عطر قهوه
  • قیمت پایین تری در مقایسه با قهوه ساز های برقی دارند.
  • قابل حمل هستند و میتوان آنها را به محل کار، گردش، مسافرت، … به همراه برد.

source: انواع قهوه ساز دستی و برقی



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , فرانسه ساز , قهوه ساز های نسل سوم , نسپرسو ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , موکاپات , ,
:: برچسب‌ها: انواع قهوه ساز , انواع قهوه ساز دستی , بهترین قهوه ساز خانگی , خرید قهوه ساز , قهوه دات کام , قهوه ساز خوب و ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قهوه این نوشیدنی محبوب و دوست داشتنی جز یکی از روتین های روزانه بسیاری از افراد تبدیل شده است. در حدی که این افراد به جای داشتن یک قهوه ساز، اقدام به خرید قهوه ساز های متفاوت می کنند.

زیرا قهوه این ویژگی را دارد که کافی است فقط یکبار آن را امتحان کرد. بعد از آن چنان شیفته آن می شوید که دوست دارید همیشه قهوه همراتان باشد، و قهوه های متفاوتی را بنوشند. به همین دلیل تلاش میکنید راه های متفاوت درست کردن قهوه را امتحان کنید. این روش ها عبارتند از:

انواع روش دم کردن قهوه و قهوه ساز هایشان

اسپرسوساز: اسپرسو پرمصرف ترین نوع نوشیدنی قهوه است. زیرا علاوه بر اینکه طعم بسیار جذابی دارد، پایه بسیاری از قهوه های دیگر هم می باشد. روش درست شدن قهوه اسپرسو به صورت عبور آب جوش از قهوه آسیاب شده است. این کار به وسیله خرید اسپرسوساز انجام می شود.

قهوه ترک: قهوه ترک سنتی ترین روش تهیه قهوه به حساب می آید. دقیقا تاریخ پیدایش قهوه ترک مشخص نیست اما بسیاری شرروع آن را از دربار عثمانی (ترکیه امروزی) می دانند.

قهوه فرانسه: درنهایت می رسیم به آخرین و جدید ترین روش درست قهوه که به آن قهوه فرانسه می گویند. قهوه فرانسه در مقایسه با قهوه های دیگر سبک تر و رقیق تر می باشد.

قهوه دمی: قهوه های دمی مخصوص نسل سوم هستند. صنعت قهوه دارای سه نسل یا سه موج می باشد که موج سوم آن تحول اساسی در صنعت قهوه و قهوه ساز ها ایجاد کرد.

source: انواع قهوه ساز



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , فرانسه ساز , قهوه ساز های نسل سوم , نسپرسو ساز , تجهیزات کافی شاپ , اسپرسو ساز , موکاپات , ,
:: برچسب‌ها: انواع قهوه , طرز تهیه انواع قهوه , قهوه اسپرسو , قهوه ترک , قهوه دات کام , قهوه دمی , قهوه فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 1 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

پیچر به ظرف مخصوص تهیه کف شیر گفته می‌شود که برای استفاده در زیر نازل بخار اسپرسو ساز ها تعبیه شده است. این ظرف از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و برای گرم کردن شیر نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. ویژگی منحصر به فردی که این پیچر دارد طراحی دسته‌ی آن می‌باشد که بصورت ارگونومیک تعبیه شده است و آن را برای تهیه‌ی لاته آرت بسیار مناسب ساخته است.

 پیچر شیر استیل (پارچ شیر) لته آرت ,با بدنه ی تمام استیل و مدرج (بر واحد میلی لیتر) برای استفاده، در زیر نازل بخار دستگاه‌های اسپرسو ساز طراحی شده است. طراحی کارآمد محصول تسلط دست بر آن را زیاد می کند و می‌توان به خلق آثار ظریف لاته آرت پرداخت.

جنس این محصول از استیل، حجم آن ۹۰۰ میلی لیتر

موارد استفاده:

جهت تهیه فوم شیر
مخلوط کردن انواع مایعات
تهیه لته و کاپوچینو

با خرید پیچر شما این امکان را خواهید داشت تا هر نوع نوشیدنی بر پایه شیری همچون کاپوچینو و ماکیاتو و لته آرت را تهیه نمایید.

source: خرید پیچر باریستا



:: موضوعات مرتبط: نسپرسو ساز , کف زن و خامه سازه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: خرید پیچر لاته آرت , قهوه دات کام , قیمت پیچر استیل , پیچر داخل مدرج , پیچر حرفه ای , خرید پیچر باریستا , پیچر ارزان قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 12 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تمپر قهوه ( coffee tamper ) يك وسيله‌ي كار‌آمد براي آماده كردن يك فنجان قهوه اسپرسو با كرماي مناسب و خوش طعم است.شما بايد پس از اندازه‌گيري ميزان مناسب پودر قهوه آن را در فيلتر دستي فشرده كنيد تا به يك قرص كاملاً فشرده تبديل شود.

علت استفاده از تمپر تبديل پودر قهوه به يك قرص فشرده‌ است كه سطح آن با لبه‌ي فيلتر قهوه ساز كمي فاصله دارد. هنگاميكه شما فيلتر حاوي پودر قهوه را در پرتا‌ فيلتر قرار داديد و زير سر اصلي دستگاه اسپرسو بستيد. آب با فشار روي فيلتر حاوي پودر قهوه پاشيده مي‌شود. پودر قهوه بعد از تماس با آب حجم بيشتري پيدا خواهد كرد و اگر فاصله ي پودر قهوه تا لبه ي فيلتر وجود نداشته باشد آب از كنار فيلتر سرازير شده و فضاي اطراف دستگاه را كثيف مي‌كند.

دليل دوم اين است كه اگر قهوه فشرده نشود آب از قسمتي كه فشرده نشده عبور مي كند و تمام عصاره ي قهوه خارج نمي شود و در نتيجه قهوه ي دم شده رقيق و بي‌كيفيت خواهد بود. پس با خريد تمپر قهوه يك فنجان اسپرسو دلنشين، ميل مي كنيد.

ويژگي هاي محصول:

  • وزن:نامعلوم
  • جنس دسته:چوب تيره, چوب روشن
  • قطر:51mm
  • وزن:300-302gr
  • ساير مشخصات:طراحي مناسب دسته براي تمپ كردن بهتر قهوه

source: تمپر قهوه 51



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , نسپرسو ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: تمپر قهوه سايز 51 , تمپر 51 , تمپر دسته چوبي , تمپر قهوه ارزان , قهوه دات كام , خرید تمپر قهوه ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 12 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

پرتافیلتر یا دسته گروپ portafilter یک بخش و قطعه از دستگاه های اسپرسوساز نیمه اتوماتیک و اتوماتیک است که قهوه آسیاب شده برای عصاره گیری قهوه ؛ در آن قرار میگیرد و شکل کلی آن ، یک فیلتر فلزی سبد مانند است که به یک دستگیره متصل شده است. این وسیله به بخش گروپ ماشین اسپرسوساز بسته و قفل شده بطوریکه آب بتواند از میان قهوه آسیاب شده داخل سبد پرتافیلتر با فشار زیاد عبور نماید و عصاره گیری قهوه بخوبی انجام پذیرد. بطورکلی سه نوع پرتافیلتر برای دستگاه های گوناگون اسپرسوساز وجود دارد.

 قهوه آسیاب شده در سبد آن ریخته می شود و به گروپ ماشین اسپرسوساز بسته و قفل شده بطوریکه آب بتواند از میان قهوه آسیاب شده داخل سبد پرتافیلتر با فشار زیاد عبور نماید و عصاره گیری قهوه انجام پذیرد.

با خرید پرتافیلتر از جنس مرغوب و مقاوم و کارآمد، کار با دستگاه اسپرسو بسیار راحت تر می شود.

source: خرید پرتافیلتر



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , نسپرسو ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , ,
:: برچسب‌ها: خرید پرتافیلتر اسپرسو , قیمت پرتافیلتر , دسته گروپ دستگاه اسپرسو , خرید پرتافیلتر , قهوه دات کام , پرتافیلتر دبل ,
:: بازدید از این مطلب : 982
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 11 / 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد