نانو پرسو چيست
نوشته شده توسط : admin

در چند سال اخير يكي از دستگاه هايي كه فروش آن رشد چشم گيري داشته است، خريد نانو پرسو است. اين افزايش فروش به دليل مزايا و ويژگي هايي است كه اين قهوه ساز جذاب دارد. كه قطعا شما هم با مطالعه كردن اين مقاله ترغيب به خريد نانو پرسو مي شويد.

در ابتدا بهتر است با نانو پرسو آشنا شويد كه همين آشنايي پرده از ويژگي هاي اين قهوه ساز برميدارد. نانو پرسو در واقع همان اسپرسو ساز است با ابعاد بسيار كوچكتر و وزن بسيار كمتر. در سال ۲۰۱۴ شركت واكاكو دست به طراحي و ساخت اسپرسو ساز جديد زد به نام ميني پرسو.

بعد از موفقيت چشم گير ميني پرسو ها، شركت واكاكو با تحقيق و بررسي از خريداران خود، توانست مواردي را خريداران با آن مشكل داشتند را پيدا كند. و اينجا بود كه نانو پرسو متولد شد. نانو پرسو درواقع كامل شده، پيشرفته شده و جذاب شده ي ميني پرسو است.

در نگاه اول شايد نتوان تفاوتي را در اسپرسو ساز همراه ميني پرسو و قهوه ساز نانو پرسو پيدا كرد اما تفاوت ها در ساختار آنها هستند. نانو پرسو نسبت به ميني پرسو داراي قدرت بيشتر، ابعاد كوچك تر، وزن كمتر، گنجايش مخزن آب بيشتر، طراحي جديد پورتافيلتر است. همچين رنگها و طرح هاي بسيار متنوع تري هم دارد.

اما شايد بتوان مهمترين ويژگي هر دوي اين قهوه ساز ها اين است كه ميتوان همه جا از آنها استفاده كرد. به طور مثال در چادر هاي مسافرتي، اتومبيل، هواپيما، محل كار، گردش، سفر، مهموني، كمپينگ، … .

source: نانو پرسو چيست





:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , ,
:: برچسب‌ها: خريد اسپرسو ساز , خريد نانو پرسو , قهوه دات كام , قيمت ميني پرسو , قيمت نانو پرسو , انواع اسپرسو ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 10 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: