نوشته شده توسط : admin

از اولین کارهایی که افراد علاقمند به نوشیدن قهوه انجام می دهند، خرید قهوه ساز است. و کار بعدی که بلافاصله بعد از آن انجام می دهند، خرید آسیاب قهوه است.

گریندر N900 از آسیابهای حرفه ای، نیمه اتوماتیک و نیمه صنعتی است. و از این دستگاه می توان برای مصارف خانگی، کافی شاپ های کوچک، شرکت ها، مغازه ها، هاپرها، … استفاده کرد.

زیرا این افراد از آنجایی که به نوشیدن قهوه علاقه شدیدی دارند، دوست دارند قهوه همیشه همراهشان باشد تا اینکه به کافی شاپ بروند. همچنین آنها می دانند که یکی از ۳ اصل مهمی که در طعم قهوه تاثیر گذار است، میزان آسیاب کردن دانه های قهوه است. به این دلیل که هرچقدر دانه های قهوه را قبل از دم کردن آسیاب کنند، قهوه عطر و طعم تازه تری دارد.

با آسیاب قهوه  N900 می توان با برای قهوه ترک تا قهوه های فیلتری قهوه آسیاب کرد. زیرا دارای ۸ درجه برای آسیاب کردن می باشد. اما یکی از بهترین قابلیت های این دستگاه در مخزن آن نهفته است. مخزن این گریندر به گونه ای طراحی شده که دارای دوزر است.

و به این صورت است که هم می توان مقدار قهوه مورد نیاز برای درست کردن قهوه را آسیاب کرد. و هم می توان بیشتر از آن مقدار آسیاب کرد و در دوزر نگهداری کرد تا در دفعاتی بعدی پودر قهوه آماده داشته باشید و نیازی به پودر کردن مجدد دانه قهوه نباشد.

  • توان: ۳۵۰W
  • گنجایش مخزن دان قهوه: ۱۲۰۰g
  • ابعاد: cm33*19*57
  • دارای تیغه استیل ضد زنگ
  • گنجایش مخزن پودر قهوه: ۲۰۰g
  • مجهز به فیوز اطمینان جهت حفظ ایمنی است که از آسیب دیدن دستگاه هنگام نوسانات برق جلوگیری کند.

با اینکه عملکرد هردوی این دستگاه ها یکی و کاملا حرفه ای می باشد، اما کاملا متفاوت هستند. اولین تفاوت شان در نوع کاربری است. دستگاه کوبان برای کافی شاپ های بزرگ، خرده فروشی ها، هتل ها، رستوران ها، … مناسب است. زیرا توانایی پودر کردن ۵۰ کیلوگرم قهوه در ساعت را دارد!!

تفاوتی بعدی در مخزن آنهاست. آسیاب قهوه کوبان مخزنی ندارد و درچه خروجی قهوه آسیاب شده بزرگتر از دهانه پرتافیلتر می باشد. درنتیجه باید خودتان زیر خروجی، محفظه ای قرار دهید.

اما این طراحی باعث شده است که هیچگونه پودر قهوه در خروجی باقی نماند. و این خود موجب می شود قهوه آسیا شده جدید با قهوه آسیا شده قبلی ترکیب نشود. درنتیجه عطر و قهوه اصلی قهوه حفظ می شود و پودر قهوه کاملا یکدستی خواهید داشت.

source: بهترين آسياب قهوه صنعتی



:: موضوعات مرتبط: لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , آسیاب قهوه , بلندر , ,
:: برچسب‌ها: آسیاب قهوه برقی , بهترین آسیاب قهوه , قهوه دات کام , قیمت آسیاب قهوه , قیمت آسیاب قهوه حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 31 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

دنیای مربوط به خرید قهوه و درست کردن آن آنقدر بزرگ است که روز به روز به دستگاه های قهوه سازی که وارد بازار می شوند، اضافه می شود. این قهوه ساز ها تنوع بسیار زیادی دارند. و جالب این جاست که درست کردن قهوه با هرکدام از آنها، طعم جدیدی از قهوه را ایجاد میکند.

با اینکه این قهوه ساز ها روش خاص خود را برای دم کردن قهوه دارند، اما به طور کلی دستگاه های قهوه ساز به دو دسته تقسیم می شوند.

  • قهوه ساز های دستی
  • قهوه ساز های برقی

نقطه اشتراک این قهوه ساز ها این است که محصول نهایی که به ما می دهند قهوه است. اما این قهوه ها از لحاظ طعم با یکدیگر متفاوت است. چرا؟! زیرا این هرکدام از این قهوه ساز ها امکانات متفاوتی دارند. مانند:

قهوه ساز دستی: قهوه ساز هایی که در این دسته قرار دارند، تنوع بسیار بسیار زیادی دارند. از قهوه ساز های نسل سوم گرفته تا جزوه قهوه ترک، دَله قهوه عربی، موکاپات،  … . قهوه در این قهوه ساز ها یا از همنیشینی قهوه با آب جوش تهیه می شود یا از طریق جوشاندن قهوه در آب جوش.

این قهوه ساز ها ویژگی های مثبتی دارند که خیلی از افراد حاضر به خرید قهوه ساز های برقی و چشم پوشی از این ویژگی ها نیستند. این خصوصیات شامل موارد زیر است.

  • نظارت کامل و دقیق بر روند دم کشیدن قهوه
  • پر شدن فضا از عطر قهوه
  • قیمت پایین تری در مقایسه با قهوه ساز های برقی دارند.
  • قابل حمل هستند و میتوان آنها را به محل کار، گردش، مسافرت، … به همراه برد.

source: انواع قهوه ساز دستی و برقی



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , فرانسه ساز , قهوه ساز های نسل سوم , نسپرسو ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , موکاپات , ,
:: برچسب‌ها: انواع قهوه ساز , انواع قهوه ساز دستی , بهترین قهوه ساز خانگی , خرید قهوه ساز , قهوه دات کام , قهوه ساز خوب و ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در بین دستگاه های شرکت دلونگی، اسپرسو ساز دلونگی 351 دستگاهی چند کاره با امکانات حرفه ای و مدرن است و با توجه به توان ۱۱۰۰ وات و فشار بخار ۱۵ بار، می توان انواع مختلف نوشیدنی های گرم را به راحتی در سریعترین زمان آماده نمود. این محصول چند کاره با برخورداری از کیفیت و استحکام بالا، از قابلیت های متنوعی همچون تهیه اسپرسو و کاپوچینو بهره می برد و با بازدهی مطلوبی که دارد، برای مصارف خانگی و یا ادارات، گزینه قابل تاملی محسوب می شود.

دلونگی برای اسپرسوساز ECZ-351 مخزنی با ظرفیت ۱٫۱ لیتر با قابلیت جدا شدن طراحی کرده و بر روی بدنه دکمه هایی خودنمایی می کند که برای انجام تنظیمات در نظر گرفته شده است. همچنین سینی چکه گیر نیز برای این محصول لحاظ گردیده که از کثیف شدن اسپرسو ساز و یا میز جلوگیری می کند.

اولین باری که دستگاه را استفاده می کنید، لوله های آب خالیست و ممکن است دستگاه پر سروصدا باشد. با پر شدن آن صدا کمتر می شود. هنگام راه اندازی و اولین بار استفاده از دستگاه طبق عکس های زیر عمل کنید و لوله ها و مجاری آب را شستشو دهید.

همانطور که گفته شد،اسپرسو ساز Delonghi ECZ 351 دستگاهی کاربردی است که امکان تهیه اسپرسو و انواع قهوه های بر پایه ی اسپرسو مانند کاپوچینوی ،لته، موکا آفوگاتو و …در کمترین زمان ممکن میسر می سازد. بر روی این مدل، ۲ نازل قرار داده شده به همراه پرتافیلتر سایز51, تمپر پلاستیکی – پیمانه, سبد تک و دبل, سبد مخصوص پد قهوه

گفتنی است، این مدل از قابلیت گرم نگهداشتن نیز بهره می برد و سیستم خاموشی خودکار از دیگر ویژگی های برجسته این محصول به شمار می رود و در صورت عدم استفاده به مدت ۲۰ دقیقه بطور اتوماتیک خاموش می شود. همچنین برای این مدل ۲ عدد ترموستات مجزا تعبیه شده که برای کنترل دمای آب و بخار به صورت جداگانه قابل استفاده می باشد.

source: اسپرسو ساز دلونگی 351



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , ,
:: برچسب‌ها: قهوه دات کام , خرید اسپرسوساز , اسپرسو ساز دلونگی , قیمت اسپرسوساز دلونگی , بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

از باکیفیت اسپرسوساز های شرکت دلونگی، اسپرسو ساز دلونگی 685 با فشار بخار ۱۵ بار و توانی معادل ۱۳۵۰ وات؛ و می‌تواند نیازهای شما را در تهیه‌ی یک اسپرسوی با کیفیت و همچنین کف شیر مطلوب برطرف سازد. بدنه‌ این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ است که علاوه بر استحکام بالا به این محصول زیبایی خاصی بخشیده است. 

دو دکمه برای تعیین مقدار قهوه‌ی خروجی دستگاه که شامل ۱ یا ۲ فنجان(تک شات و دبل شات) است‌، می‌باشد و دکمه‌ی دیگر نیز برای تهیه‌ی کف شیر به کار می‌رود. نازل بخار این دستگاه در سمت چپ آن قرار گرفته و توسط آن می‌توانید برای تهیه‌ی انواع نوشیدنی‌های بر پایه‌ی قهوه مانند کاپوچینو و لاته، موکا و… اقدام نمایید. به لطف توان بالای این دستگاه، قهوه‌ی خروجی و کف شیر آن کیفیت بسیار خوبی دارد.

در این اسپرسو ساز می توان از پودر و پد قهوه استفاده کرد و دارای ۳ عدد فیلتر جداگانه شامل فیلتر تک، فیلتر دوبل و فیلتر مخصوص پد قهوه است. از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به قابلیت جدا شدن مخزن آب آن اشاره کرد.

ویژگی های اسپرسو ساز دلونگی مدل 685

ابعاد: 365*380*210 mm
جنس بدنه: استیل
گنجایش مخزن: 1.1L
فشار بخار: 15Bar
کلید اسپرسو: تک شات, دبل شات
توان: 1350W
لوازم جانبی: پرتافیلتر سایز51, تمپر پلاستیکی – پیمانه, سبد تک و دبل, سبد مخصوص پد قهوه, مایع شوینده
قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی
سیستم خاموشی خودکار: دارد
سیستم گرم کردن فنجان: دارد
سینی چکه گیر: سینی مخصوص فنجان بلند, سینی مخصوص فنجان کوتاه
سایر مشخصات: کلید جداگانه اسپرسو تک شات و دبل
رنگ محصول: استیل, مشکی

source: اسپرسو ساز دلونگي 685



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , ,
:: برچسب‌ها: اسپرسو ساز دلونگی , بهترین دستگاه اسپرسو ساز , خرید اسپرسو ساز , قیمت دستگاه اسپرسو ساز , اسپرسو ساز دلونگی 685 ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 3 / 1400 | نظرات ()