نحوه استفاده از لولر قهوه
نوشته شده توسط : admin

هرچقدر سطح قهوه قبل از انجام تمپر، یکنواخت و یکدست تر باشد، نیرویی که برای تمپینگ به ذرات قهوه وارد می کنید، یکنواخت تر به کل سطح قهوه وارد می شود. وظیفه لولر توزیع یکسان قهوه داخل پرتافیلتر است. توزیع شدن یک دست و یکنواخت قهوه ی آسیاب شده در پرتافیلتر از ارکان اساسی یک عصاره گیری ایده آل قهوه است.

کار کردن با لولر قهوه کار سختی نیست و بعد از یک مدت کوتاه می توانید آن را به بهترین شکل انجام دهید. برای استفاده از لولر قهوه به صورت زیر عمل کنید. مقدار مناسب از پودر قهوه داخل پرتافیلتر بریزید. سطح قهوه را بدون اعمال هیچ ‌گونه فشاری با انگشت کاملا صاف کنید. لولر را بر روی پرتافیلتر قرار دهید و بدون ایجاد فشار لولر را بچرخانید. بعد از چندبار چرخاندن لولر را برداشته و مرحله تمپینگ را شروع کنید.

در بین لوازم جانبی دستگاه اسپرسو ساز، لولر ابزاری است که کمتر به آن توجه می شود اما وجود آن ضروری است. لولر یا دیستریبیوتر یکی از وسایل تخصصی برای باریستا است چراکه بدون آن نمی توان قهوه اسپرسوی غلیظ و خوشمزه با کرمای عالی تهیه کرد.

قطعا می دانید که قبل از انجام عصاره گیری از قهوه اسپرسو حتما باید پودر قهوه را داخل پرتافیلتر تمپ کرد. و همینطور می دانید نحوه انجام دادن تمپینگ قهوه، تاثیر مستقیمی بر روی میزان کیفیت اسپرسو دارد. مساله مهم درمورد لولر دقیقا اینجاست که استفاده کردن یا نکردن از آن بر روی کیفیت تمپینگ به شدت موثر است.

source: نحوه استفاده از لولر قهوه





:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: خرید لولر قهوه, قهوه دات کام, قیمت لولر, قیمت لولر قهوه, لولر تمپر, لولر قهوه, لولر قهوه ارزان قیمت, نحوه استفاده از لولر قهوه ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 5 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: