کاربرد شیکر بار سرد چیست
نوشته شده توسط : admin

نحوه استفاده از شیکر هم بسیار ساده بوده و کافی است مراحلی را که در ادامه عنوان کرده ایم، طی کنید. هر نوشیدنی رِسپی مخصوص به خود را دارد. بنابراین بهتر است برای درست کردن نوشیدنی مورد نظرتان ابتدا مواد لازم و نحوه درست کردن آن را با شیکر مطالعه کنید. اما به طور کلی طرز استفاده از شیکر به زیر صورت می باشد.

مواد مورد نیاز که شامل میوه ها، گیاهان، … است را بصورت تکه های کوچک شده داخل شیکر بریزید. فراموش نکنید برای درست کردن این نوشیدنی ها سلیقه شما هم اهمیت زیادی دارد؛ پس در صورت تمایل می توانید میوه ها را با پوست استفاده کنید.

سپی براساس دستور عمل رسپی شکر، سیروپ، آب و مایعات دیگر را اضافه کنید. بهتر است مواد را به آرامی با مادلر درون شیکر له کنید تا عطر و طعم آنها به خوبی آزاد شود. سپس چند تکه یخ داخل شیکر بریزید. درب آن را بگذارید و شیکر را در حد چند ثانیه به شدت تکان دهید. در انتها صافی شیکر را بر روی آن قرار داده و مواد ترکیب شده را داخل لیوان سرو بریزید.

source: کاربرد شیکر بار سرد چیست





:: موضوعات مرتبط: لوازم آشپزخانه , مخلوط کن , همزن , آبمیوه گیری , تجهیزات کافی شاپ , بلندر , لوازم باریستا , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: شیکر بار سرد , شیکر باریستا , شیکر بوستون , شیکر چیست , شیکر دستی استیل , طرز استفاده از شیکر , قهوه دات کام , قیمت شیکر ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 8 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: