نوشته شده توسط : admin

یک متخصص در زمینه قهوه یا یک باریستا همیشه برای خرید آسیاب قهوه دقت فراوانی میکند. به این دلیل که از اهمیت میزان آسیا کردن دان قهوه به خوبی اطلاع دارد. پس سعی میکند آسیابی خریداری کند که حرفه ای بوده و برای درست کردن انواع قهوه، از اسپرسو گرفته تا دمی، بتواند از آن استفاده کند.

اما این موضوع برای مصارف خانگی، فروشگاه ها، سفر و تفریح، … متفاوت است. زیرا که در این موارد شما می توانید از آسیاب قهوه دستی هم استفاده کنید. و نکته مثبت اینجاست که می توانید با هزینه بسیار کمتر از آسیاب های برقی، این گریندرها را خریداری کنید. همچنین فضای کمتری اشغال می کنند و آلودگی صوتی بسیار کمتری هم دارد.

اما گرایندرهای دستی قهوه مانند نوع برقی شان، انواع مختلفی دارند که انتخاب از بین آنها سخت است. ما ۲ مدل از آسیاب های دستی را به شما معرفی می کنیم که پرطرفدار بوده و عملکرد حرفه ای هم دارند.

گرایندر بعدی، آسیاب قهوه مخزن دار است و همانطور که از اسمش پیدا است، این آسیاب قهوه دستی دارای مخزن قهوه بزرگتری درمقایسه به گرایندر قبلی می باشد. درنتیجه می توانید هر زمان که خواستید قهوه بیشتری آسیا کرده و آن را در مخزن قهوه نگهداری کنید.

این آسیاب دستی هم ابعاد کوچک و وزن کمی دارد و می توان آن را در هر کیف و چمدانی قرار داد. اما از آنجایی که از جنس شیشه است، تمی توان آن را به راحتیِ گرایندر استیل جابه جا کرد. اما با این دستگاه هم می توان دان قهوه را با درجه های مختلف آسیا کرد.

آسیاب قهوه استیل مثلثی GATER با طراحی زیبا و کاربردی، علاوه بر زیبایی، به شما این امکان را می دهد تا به بهترین و راحت ترین حالت ممکن قهوه ی خود را آسیاب کنید. مهمترین ویژگی این آسیاب داشتن ۴ درجه برای آسیاکردن دان قهوه است.

که این امکان را برای شما فراهم می کند که برای انواع قهوه ها (نه همه آنها) بتوانید قهوه را پودر کنید. از قهوه فرانسه با درجه درشت تا برخی از اسپرسو ساز های خانگی. 

source: آسیاب قهوه دستی عالی



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , آسیاب قهوه , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: آسیاب قهوه استیل, آسیاب قهوه دستی, آسیاب قهوه دستی ارزان, آسیاب قهوه دستی گتر, آسیاب قهوه مخزن دار, بهترین آسیاب قهوه دستی, قهوه دات کام ,قیمت آسیاب قهوه دستی ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 1 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای یک متخصص قهوه یا یک باریستا مهم نیست که با اسپرسو ساز قهوه درست می کند یا قهوه ساز های دمی (قهوه ساز های نسل سوم). نکته ای که برایش اهمیت دارد این است که چقدر از پودر قهوه استفاده می کند. زیرا به خوبی می داند که مقدار پودر قهوه ای تا چه اندازه در طعم نهایی قهوه تاثیر گذار است.

و هرچند که باریستا در این زمینه به مهارت کامل رسیده است که با چشم هم می تواند وزن دقیق قهوه را بدست آورد، اما همیشه در کنار دستش یک تراوزی دیجیتالی قهوه موجود است. پس استفاده از ترازوی دیجیتالی برای افرادی که به مهارت کامل نرسیدند، لازم است تا قهوه آنها طعم مطلوب و واقعی قهوه را داشته باشد.

ترازوی های بسیار متنوعی در بازار موجود است که به راحتی این نیاز را برطرف می کند. اما ما در این مقاله به معرفی ۲ تا از بهترین ترازوی های دیجیتالی در بازار می پردازیم. با مجله قهوه دات کام همراه باشید.

ترازوی دیجیتال دریپ کافی، محصولی است مخصوص دم آوری قهوه بصورت قطره ای و پور اوور. برای درست کردن قهوه با انواع قهوه ساز دمی، میزان قهوه مصرفی بسیار اهمیت. زیرا هرچقدر مقدار قهوه و زمان دم آوری قهوه دقیق تر باشد، قهوه ای قوی تر، شفاف تر و خوشمزه تر خواهید داشت.

دیگر ویژگی های این ترازو عبارتند از:

  • بازه اندازه گیری از ۰٫۱ گرم تا ۳ کیلوگرم را به شما نشان می دهد.
  • دارای یک تایمر حرفه ای در صفحه نمایشگر برای اندازه گیری زمان دقیق فرایند دم آوری
  • ...

ترازوی دیجیتال دریپ کافی لمسی نبوده و دارای دکمه است. دارای دکمه های صاف و چسبیده به ترازو که تمیز کردن آن را بسیار آسان می کند. ترازوی دیجیتال لمسی مدل EK6012 یک ترازوی آشپزخانه حرفه ای است با امکاناتی که ترازوی دریپ کافی دارد با آپشن های بیشتری که اندازه گیری و نظارت دقیق در فرایند تهیه قهوه را برای شما آسان تر می کند.

source: بهترین ترازو دیجیتالی



:: موضوعات مرتبط: لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: اسکیل قهوه , قیمت ترازوی دیجیتالی , ترازو دریپ کافی , ترازوی آشپزخانه , ترازوی آشپزخانه ارزان , قهوه دات کام ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 1 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در مقاله قبلی پرتافیلتر و کاربرد آن را به طور کامل بررسی کردیم. در ادامه معرفی پرتافیلتر یا همانطور که گفتیم دسته گروپ می رسیم به انواع این ابزار بسیار مهم. پرتافیلتر وسیله ای است به همراه دستگاه های اسپرسوساز که نقش مهمی در ایجاد کرمای قهوه اسپرسو دارد.

از آنجایی که دستگاه های اسپرسو ساز بسیار متنوعی در بازار وجود دارد، طبیعتا برای همه این قهوه ساز های برقی یک نوع پرتافیلتر طراحی نشده است. بنابراین نمی توان آنها را در یک دسته قرار داد.

مهمترین دسته بندی براساس نوع کاربری و ظاهر دسته گروپ ها انجام می شود. از لحاظ نوع کاربری، دسته گروپ ها به دو دسته تقسیم می شوند. پرتافیلتر صنعتی، پرتافیلتر غیر صنعتی یا خانگی.

دسته گروپ های صنعتی ظاهری بسیار جذاب دارند و برای انواع اسپرسو ساز صنعتی و تعدادی از انواع اسپرسو ساز نیمه صنعتی مناسب هستند. زیرا سایز دهانه این پورتافیلتر ها با سایز هدگروپ این دستگاه ها یکی است، یعنی سایز ۵۸٫

این وسیله وزنی بیشتر از ۴۵۰ گرم دارد و به گونه ای طراح شده است که به راحتی در دست قرار بگیرد. درنتیجه به راحتی می توانید مانند یک حرفه ای قهوه را تمپ یا فشرده کنید. همچنین استحکام و ماندگاری آنها بسیار بالا است. زیرا اغلب از جنس برنجی کروم اندود هستند که باعث می شود در برابر فشار و گرمای شدید کاملا مقاومت داشته باشند.

اما پرتافیلترهای خانگی مناسب اسپرسو ساز های خانگی هستند. و از این جهت که روزانه تعداد شات پایین با این دستگاه ها تهیه می شود، از کیفیت پایین تری در مقایسه با دسته گروپ های صنعتی دارند. حتی در ظاهر.

تفاوت در ظاهر موردی است که بیشتر افراد حتی افرادی که مبتدی هستند هم متوجه آنها می شوند. دسته گروپ ها از لحاظ ظاهر هم به دو گروه تقسیم می شوند. پرتافیلترهای عریان، پرتافیلترهای نازل دار

دسته گروپ های نازل دار رایج ترین پورتافیلترها هستند، هم در اسپرسو ساز خانگی و هم در نوع صنعتی آنها. و به این صورت هستند که عصاره قهوه از ۲ یا ۱ خروجی از زیر دسته گروپ خارج می شود. به این نازل ها، ناودونی هم گفته می شود.

و اما دسته دوم. دسته گروپ عریان یا نیکد بدلیل نداشتن نازل خروجی در کف و دیده شدن سبد فیلتر به این عنوان نامگذاری شده اند. این پورتافیلترها به شما اجازه دیده شدن تمامی روند عصاره گیری قهوه اسپرسو را می دهد و شما می توانید کانالیزه شدن گذر آب از میان قهوه را که در اثر عملیات تمپ و فشرده سازی مشاهده نمایید.

source: انواع پرتافیلتر



:: موضوعات مرتبط: لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: انواع پرتافیلتر, پرتافیلتر بدون نازل, پرتافیلتر عریان, پرتافیلتر نیکد, خرید پرتافیلتر, قهوه دات کام, قیمت پرتافیلتر ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 12 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر طرفدار قهوه های دمی باشید حتما می دانید که تنها با خرید قهوه ساز های مخصوص این قهوه، نمی توانید قهوه ای خوشمزه درست کنید. و احتمالا به این موضوع زمانی پی برده اید که در خانه با انواع قهوه ساز های دمی، قهوه دم کرده اید اما قهوه شما با قهوه ای که در کافی شاپ ها می نوشید کاملا متفاوت است. این اتفاق به دو دلیل پیش می آید. یا فوت و فن درست کردن این قهوه ها را ندارید و یا تجربه اش را دارید اما ابزار لازم برای دم آوری را ندارید. ابزاری مانند کتل.

همانطور که می دانید برای آماده کردن انواع قهوه های دمی، نیاز دارید که آب جوش را بر روی پودر قهوه بریزید. وسیله ای که به کمک آن آب را به قهوه ها اضافه می کنند، کتل (kettle) نام دارد. درواقع کتل همان کتری آب معمولی است با این تفاوت که دارای یک دهانه بلند، دراز، باریک و نوک تیز است.

باریستا با استفاده از کتل، در کنار سایر لوازم قهو دمیِ بینظیری آماده میکند. کتل انواع محتلفی دارد اما به صورت کلی به دو دسته کتل برقی و کتل دستی، تقسیم می شود.

میزان آسیاب کردن قهوه بستگی به نوع دستگاه قهوه ساز دارد اما مورد دوم کاملا در اختیار ماست. و نحوه اضافه کردن آب جوش و میزان آن در طعم قهوه بسیار تاثیر گذار می باشد. اینجا است که به کتل نیاز پیدا می کنیم. برای اینکه قهوه ای عالی و دلنشین داشته باشیم، باید آب را به صورت مرحله ای و آرام آرام بر روی قهوه ها بریزیم.

source: کتل قهوه چیست



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , قهوه ساز های نسل سوم , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: خرید کتل قهوه, قهوه دات کام, قیمت کتل برقی قهوه, کتل استیل قهوه دمی, کتل باریستا, کتل قهوه چیست, کتل کتری, کتل هریو ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 12 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هر کافی شاپ معمولا دارای دو بخش است. بار گرم با عهده داری باریستا که برای خرید قهوه و نوشیدن آن و انواع نوشیدنی های گرم است. و بار سرد به سرپرستی بارتندر برای درست کردن و سِرو انواع نوشیدنی های سرد.

کثر افراد با باریستا و بار گرم به خوبی آشنا هستند اما با بارتندر و بار سرد نه. به این دلیل که اغلب کافه ها این دو قسمت را یکی کرده و همه را در بار گرم قرار داده و باریستا هم مسئول بار سرد هست. درصورتی کار چندان درستی نیست.

در هر حال چه بارتندر و چه باریستا برای درست کردن همه نوشیدنی های سرد و خنک نیاز به ابزاری دارند که به کیت (سِت) بار سرد شناخته می شود. کیت بار سرد شامل تمام ابزاری است که برای تهیه نوشیدنی های خنک به آنها نیاز است. ابزاری مانند:

شیکر: یکی از مهمترین ابزار کار بارتندری شیکر است. شیکر ظرفی است که همه مواد بر اساس رسپی نوشیدنی در آن ریخته می شود و سپس با ابزار دیگر با هم ترکیب می شوند.

جیگر: اضافه کردن میزان دقیق مواد یکی از مهمترین فاکتورهایی است که بارتندر باید به آن توجه کند. جیگر وسیله ای است خوش دست برای اندازه گیری مایعات که سایزها و اندازه های مختلف دارد.

بار اسپون: یک قاشق بلند با بدنه مارپیچ با انتهای صاف یا چنگال مانند است. از این قاشق برای اعمال گارنیش روی لیوان های سِرو نوشیدنی های خنک استفاده می‌شود.

صافی: صافی ابزاری مخصوصی است که به کمک دو فنر به شیکر وصل و از ورود پالپ به لیوان سرو جلوگیر می‌کند. صافی به شیوه ای خاص طراحی و ساخته شده است که نیازهای بارتندر را به خوبی پاسخ می‌ دهد.

مادلر: مادلر وسیله ای است شبیه به هاونگ که برای پخش کردن عطر و رایحه میوه‌ها و گیاهان در شیکر از آن استفاده می‌شود. در واقع از مادلر برای خُرد و ترکیب کردن مواد با یکدیگر استفاده می شود.

بارتندر باید از رسپی انواع نوشیدنی ‌های سرد اطلاع داشته باشد و آنها را به صورت حرفه ‌ای و تخصصی با یکدیگر ترکیب کرده و یک نوشیدنی با طعم عالی را درست کند. پس برای رسیدن به امر به ابزار بالا نیاز دارد.
 


:: موضوعات مرتبط: لوازم آشپزخانه , همزن , آبمیوه گیری , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: ابزار بار سرد, خرید ست بار سرد, خرید کیت بار سرد, ست بار سرد, شیکر بار سرد, قهوه دات کام, قیمت ست بار سرد, کیت بار سرد ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 12 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر تجربه خرید اسپرسوساز را داشته اید حتما دقت کرده اید که اقلامی به همراه دستگاه اسپرسو ساز وجود دارد. یکی از اصلی ترین اقلام که تقریبا به همراه تمام دستگاه ها هست، پیمانه قهوه است.

همانطور که می دانید یکی از مهمترین فاکتور هایی که در میزان کیفیت هر نوع قهوه ای اهمیت دارد، میزان قهوه است. زیرا کم یا زیاد بودن میزان قهوه، به شدت در طعم و غلظت آن تاثیر دارد. اما این امر در مورد قهوه اسپرسو اهمیت بیشتری پیدا می کند.

البته می توان دلایل بیشتری را برشمرد اما این ۳ دلیل مهمتر هستند. اما نکته ای که در اینجا مهم است این است که برای اندزه گیری میزان صحیح پودر قهوه باید به همین پیمانه اکتفا کرده یا باز هم باید از ترازو استفاده شود؟

بهترین راه برای درست کردن قهوه خوشمزه و عالی، خرید ترازوی دیجیتال و استفاده از آن برای وزن کردن پودر قهوه است. زیرا دان قهوه وزن های متفاوتی دارد و هرچقدر به دان قهوه بیشتر حرارت داده شود (به اصطلاح بیشتر رُست شود)، قهوه وزن بیشتری از دست خواهد داد.

بنابراین وزن یک پیمانه پودر قهوه با درجه رست مدیوم با یک پیمانه قهوه دارک رست متفاوت است. به همین دلیل است که استفاده از ترازو به جای پیمانه، انتخاب بهتری است.

افزون بر این مورد اندازه پیمانه برای همه دستگاه های اسپرسوساز یکی است. در صورتی که حجم بسکت پرتافیلتر اسپرسوساز ها متفاوت است. به طور مثال ممکن است حجم بسکت دبل اسپرسوساز دلونگی ۶۸۵ با حجم بسکت دوبل نوا ۱۴۰ متفاوت باشد. درنتیجه وزن کردن روش مطمئن تری هست در مقایسه با استفاده از پیمانه.

source: خرید ترازوی دیجیتال برای درست کردن اسپرسو



:: موضوعات مرتبط: لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: اسکیل قهوه , ترازوی دریپ کافی , ترازوی دیجیتال , ترازوی دیجیتال آشپزخانه , ترازوی هریو , قهوه دات کام , قیمت ترازوی دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 11 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر دستگاه های اسپرسوساز را از نزدیک دیده باشید، متوجه شده اید که مخزن قهوه این قهوه ساز ها با دیگر قهوه سازها متفاوت است. یا شاید اسم پرتافیلتر به گوشتان خورده است اما ندانید که این وسیله چیست و چه کاربردی دارد. با ما همراه باشید.

دستگاه های اسپرسو ساز ساختارها و کاربرد های متفاوتی دارند، اما موردی که در همه آنها ثابت است وجود وسیله به نام پرتافیلتر است. پرتافیلتر وسیله ای است که قهوه آسیاب شده در آن ریخته می شود و سپس با وصل کردن آن به اسپرسوساز، عصاره قهوه از خروجی پرتافیلتر خارج می شود. پرتافیلتر از دو بخش تشکیل شده است.

  1. دسته: بخشی است که باریستا برای وصل و جدا کردن دسته گروپ به دستگاه، به آن نیاز دارد. دسته ثابت است و قابل جدا شدن نمی باشد.
  2. سبد یا بسکت: قسمت است که از دانه های آسیاب شده قهوه در آن ریخته می شود. بسکت وسیله ای است که از پرتافیلتر جدا شده و مجددا بر روی آن وصل می شود.

سبدهای دسته گروپ از نظر ظاهر و کاربرد انواع مختلفی دارد اما به صورت کلی به دو دسته فشره و غیر فشرده تقسیم می شوند.

همانطور که گفتیم دسته گروپ مخزن قهوه اسپرسو ساز است اما نحوه استفاده از آن چگونه است؟ برای استفاده از دسته گروپ باید مراحل زیر را انجام دهید. اما فراموش نکنید که بعد از هربار استفاده، آن را به دقت بشورید. بسکت را در دهانه پرتافیتر قرار دهید، مقدار دقیق پودر قهوه را داخل بسکت بریزید، قهوه را تمپ کنید.

بسته به نوع کاربری دستگاه اسپرسوساز، پرتافیلتر ها دارای سایز ۵۱، ۵۳ و ۵۸ هستند. و با هر کدام از آنها می توان هم اسپرسو تک شات و هم دبل شات تهیه کرد.

source: خريد پرتافيلتر



:: موضوعات مرتبط: تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: قیمت پرتافیلتر , خرید پرتافیلتر , پرتافیلتر چیست , کاربرد پرتافیلتر , قهوه دات کام , انواع پرتافیلتر ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 11 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای درست کردن انواع قهوه ها باید قهوه اسپرسو را با شیر فوم دار و گاها کف شیر ترکیب کرد. بهترین و ایده آل ترین راه، خرید دستگاه اسپرسو ساز برای رسیدن به این منظور است.

و پیچر وسیله ای بسیار سبک، راحت، کاربردی و ضروری برای باریستا است که با استفاده از آن می تواند به آسانی شیر را فوم دار کند. چرا باید شیر را فوم دار کرد؟ به این دلیل که برای درست کردن بخش بزرگی از قهوه ها مانند قهوه لاته، کاپوچینو، فلت وایت، موکاچینو، … باید شیر را فوم دار (شبیه به خامه طور) کرد .

در بالا به صورت کلی کاربرد پیچر را بیان کردم اما نحوه استفاده از آن هم نیز مهم است. این وسیله دارای یک دهانه بزرگ و یک دسته است که علاوه بر کافه ‌ها، در خانه هم می توان از آن استفاده کرد. بعد از خرید پیچر باید شیر را داخل پیچر ریخته، آن را زیر نازل بخار دستگاه اسپرسو ساز قرار داده و نازل را روشن کنید. این کار را تا زمانی باید ادامه داد که شیر افزایش حجم پیدا کند و به حالت چرخشی در درون پیچر حرکت کند.

اگرچه فوم گیری از شیر به نظر راحت میرسد اما نیاز به تمرین و ممارست دارد. زیرا میزان شیر، نوع شیر، نحوه قرار گرفتن نازل در درون شیر، … فاکتورهای مهمی هستند که در میزان کیفیت فوم گیری شیر تاثیر بسزایی دارند.

پیچر ها بیشتر از نظر ظاهر با هم متفاوت هستند. اما از آنجایی که دمای شیر در حین فوم گیری نباید از یک درجه ای بیشتر شود، پیچر هایی به بازار آمده اند که دارای دماسنج بوده و برای افراد مبتدی عالی هستند.

source: قيمت پيچر



:: موضوعات مرتبط: تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: پیچر لته ارت , خرید اسپرسو ساز , خرید پیچر , قهوه دات کام , قیمت پیچر , پیچر شیر چیست , پیچر قهوه ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر علاقه مند به قهوه اسپرسو باشيد حتما مي دانيد كه اين قهوه خوشمزه تنها با خريد اسپرسو ساز و روشن كردن دكمه power آن درست نمي شود. هرچند كه اسپرسو طي مراحلي كه در دستگاه اسپرسوساز اتفاق مي افتد، آماده مي شود؛ اما براي درست كردن اين قهوه خوشمزه نياز به وسايل و مراحل ديگري هم نيز مي باشد.

ابزاري مانند تمپر و مرحله اي به نام تمپينيگ قهوه از جمله كارهايي مي باشد كه بايد حتما انجام شود. تمپر قهوه (coffee tamper) وسيله‌ اي كار‌آمد و مهم براي باريستا و به جهت آماده كردن يك فنجان قهوه اسپرسو با كرماي مناسب و خوش طعم است. در حقيقت بدون تمپر، قهوه اي بسيار بي كيفيت خواهيد داشت. چرا؟

زيرا بايد پودر قهوه داخل پرتافيلتر فشرده شده و به قرص قهوه تبديل شود. از آن جايي كه قهوه اسپرسو در اين دستگاه قهوه ساز برقي با عبور پرفشار آبِ تقريبا جوش به دست مي آيد، اگر پودر قهوه به قرص قهوه تبديل نشود، به محض ورود آب با فشار زياد به داخل پرتافيلتر، پودر قهوه به خارج از پرتافيلتر پرتاب مي شود.

كه علاوه بر درست نشدن قهوه، محيط اطراف پرتافيلتر بسيار كثيف مي شود. از اين گذشته و دليل مهم بعدي، اين است كه بدون تمپ كردن قهوه، اسپرسويي خواهيد داشت بسيار بي كيفيت.

زيرا زماني كه پودر قهوه داخل پرتافيلتر فشرده نشود، آب از قسمتي كه فشرده نشده به راحتي عبور مي كند و تمام عصاره ي قهوه از آن خارج نمي شود، درنتيجه قهوه اي رقيق و آبكي خواهيد داشت.

source: تمپر قهوه چيست؟



:: موضوعات مرتبط: تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: تمپر قهوه , تمپر قهوه فلزي , خريد اسپرسو ساز , خريد تمپر , خريد قهوه ساز , قهوه دات كام , قيمت تمپر قهوه ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

براساس آمار های منتشر شده، قهوه دومین نوشیدنی پرطرفدار در دنیا است. که در بین نوشیدنی های قهوه و خرید قهوه ساز های آن، اسپرسو و اسپرسوساز ها محبوب ترین آنها هستند.

زیرا علاقه مندان به قهوه اسپرسو را باید به دو دسته تقسیم کرد. افرادی که تنها پایبند به قهوه اسپرسو هستند و تمایلی به قهوه های دیگر ندارند و افرادی هم عاشق قهوه اسپرسو هستند، اما نمی توانند از مشتقات اسپرسو مانند کاپوچینو، لته، … هم بگذرند.

دستگاه اسپرسو ساز توسط لوئیجی بتزرا (Luigi Bezzera) در سال ۱۹۰۳ در مقیاس کوچک طراحی و اجرا شد. آن هم در کشوری که همه انتظارش را داشتند یعنی در ایتالیا و شهر میلان.

اما بتزرا اولین نفری نبود که موفق به ساخت چنین دستگاهی شد. در حقیقت اولین دستگاه اسپرسو در سال ۱۹۸۴ به وسیله آنجلو موریندو (angelo moriondo) در تورین ایتالیا اختراع شد. و بعد ها یعنی در سال ۱۹۰۳ بتزرا نوع پیشرفته تر این دستگاه را طراحی کرد.

هرچند افراد و شرکت های زیادی در سال های بعد، دستگاه های جدیدی را برای خرید اسپرسوساز به بازار عرضه کردند اما همه این قهوه ساز ها تفاوت شایانی با نمونه اولیه آن ندارند.

نسپرسو ساز، اسپرسو سازی است که برای اولین بار شرکت سوئیسی نستله (Nestlé) آن را در سال ۱۹۷۶ ابداع و به دنیا معرفی کرد. این قهوه ساز دستگاهی واقعا شگفت انگیز بود اما در ابتدا نتواست این ویژگی ها را به نمایش بگذارد و شکست خورد.

اما شرکت نستله نا امید نشد و با رفع مشکلات به وجود آمده، بازگشت بسیار جلب توجه کننده داشت. به حدی که نسپرسو در مدت زمان نسبتا کوتاهی محبوب شد.

source: تفاوت اسپرسوساز و نسپرسو ساز



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , اسپرسو ساز , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز خوب , قهوه دات کام , قیمت اسپرسو ساز , قیمت دستگاه نسپرسو , نسپرسو ساز چیست , ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 7 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر برای خرید قهوه ساز جست و جو کرده باشید حتما متوجه شده اید که در بین قهوه ساز های دمی، دو قهوه ساز بسیار شبیه به هم هستند. این دو قهوه ساز، قهوه ساز کمکس و قهوه ساز V60 هستند.

این دو دستگاه از خانواده قهوه ساز های نسل سوم هستند که به این دسته از قهوه ساز ها، قهوه ساز دمی هم گفته می شود. اما به کمکس و V60،  قهوه ساز های چکه ای یا پوراور هم گفته می شود. و این نام گذاری به دلیل روش دم آوری قهوه با آنها است.

دم کردن قهوه با هر دو دستگاه مراحل یکسانی دارد. کافی است قهوه را آسیاب کنید، فیلتر مخصوص دستگاه را بر روی آن قرار دهید، آب جوش را به صورت مرحله ای بر روی پودر قهوه بریزید و سپس اجازه دهید عصاره گیری قهوه کامل شود.

اما با وجود یکسان بودن این مراحل قهوه دمی با کمکس و V60 از لحاظ طعمی کمی متفاوت هستند (فارغ از نوع قهوه ای که در زمان خرید قهوه میخرید). قهوه کمکس به دلیل عبور از فیلتر کاغذی ضخیم تر، طعم خالص تری دارد. زیرا ضخامت بیشتر کاغذ باعث می شود روغن و مواد حلال در آب قهوه بیشتر گرفته شوند، درنتیجه قهوه طعم خالص تری خواهد داشت.

تفاوت دیگر در ظاهر آنها است. V60 را باید بر روی فنجان قهوه قرار داد تا عصاره قهوه با داخل لیوان ریخته شود. همچنین جنس های متفاوتی هم دارد. مانند شیشه ای، پلاستیکی، سرامیکی، … . و چون ابعاد و وزن کمتری دارند میتوان آن را به محل کار، تفریح، سفر، … به همراه برد.

source: تفاوت قهوه ساز کمکس و قهوه ساز V60



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , قهوه ساز های نسل سوم , لوازم آشپزخانه , کف زن و خامه سازه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین قهوه ساز خانگی , تفاوت کمکس و v60 , قهوه دات کام , خرید قهوه ساز , خرید کمکس اصل , قهوه ساز دستی , خرید دریپر v60 پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 6 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آماده كردن قهوه در خانه يا در محل كار يكي از لذت بخش ترين كارهايي است كه مي توانيم انجام دهيم. با خريد قهوه ساز به راحتي مي توانيم قهوه مورد دلخواه مان را آماده كنيم. اما قبل از خريد دستگاه قهوه ساز و آماده كردن قهوه بايد مشخص كنيد، مي خواهيد چه نوع قهوه اي را تهيه كنيد. قهوه دمي يا اسپرسو، قهوه ترك يا قهوه فرانسه،… . با ما همراه باشيد كه قصد داريم شما را راهنمايي كنيم.

انواع نوشيدني قهوه

به دليل محبوبيت بالاي نوشيدني قهوه، روز به روز به طعم هاي مختلف قهوه اضافه مي شود. اما قهوه به طور كلي به ۳ دسته تقسيم مي شود.

  • قهوه هاي دمي
  • قهوه اسپرسو
  • قهوه هاي فوري

قهوه هاي دمي، قهوه هايي هستند كه دانه هاي قهوه در مجاورت آب جوش قرار مي گيرند و به نسبت قهوه هاي ديگر ديرتر تهيه مي شوند. اما در عوض مدت زماني كه طول مي كشد تا قهوه دم بكشد، عطر خوش قهوه تمام فضا را پر مي كند. قهوه ساز هاي مختلفي هم براي استفاده ساخته شده است، مانند كمكس، فرنچ پرس، ۶۰، ايروپرس، … .

 

آسياب كردن قهوه

بعد از اينكه تصميم گرفتيد چه قهوه اي را مي خواهيد آماده كنيد و متناسب با آن دستگاه قهوه ساز را خريداري كرديد، نياز به يك آسياب قهوه داريم. هر قهوه و هر روش درست كردن قهوه نياز به پودر قهوه مخصوص به خود را دارد. براي مثال براي آماده كردن اسپرسو با اسپرسو ساز بايد دانه قهوه را با نرم ترين درجه آسياب كرد، اما براي آماده كردن همان اسپرسو با موكاپات بايد پودر قهوه از قهوه اسپرسوساز درشت تر باشد.

آسياب هاي قهوه كه به آنها گريندر قهوه هم مي گويند در دو نوع دستي و برقي در بازار موجود هستند. آسياب قهوه برقي درجه هاي مختلف آسياب را دارند اما در مقابل سروصداي زيادي هم توليد مي كنند.

دانه قهوه

با كيفيت ترين و پرفروش ترين نوع دانه قهوه در جهان، قهوه هاي عربيكا و روبستا هستند. با اين دو نوع قهوه مي توان تمام قهوه ها را آماده كرد، اما از آنجايي كه قهوه روبستا تلخ تر و پر كافئين تر از قهوه عربيكا مي باشد، معمولا دو قهوه را با هم تركيب مي كنند.

source: برای درست کردن قهوه به چی نیاز داریم؟



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , قهوه ساز های نسل سوم , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , آسیاب قهوه , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , موکاپات , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: انواع قهوه , خرید آسیاب قهوه , خرید دانه قهوه , دم کردن قهوه , طرز تهیه قهوه , قهوه دات کام , لوازم جانبی قهوه ,
:: بازدید از این مطلب : 591
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 3 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

عوامل زيادي در تهيه ي يك شات اسپرسوي با كيفيت تاثير گذار است. نوع دستگاه اسپرسو ساز، نوع قهوه، ميزان گرايندر قهوه، ميزان هم نشيني قهوه و آب جوش،… . اما يك وسيله كه تاثير بسزايي در طعم و عطر قهوه ايجاد مي كند، لولر يا تمپر قهوه است كه در ادامه به طور كامل در مورد آن توضيح مي دهيم.

لولر يا تمپر يك وسيله براي تهيه اسپرسو مي باشد كه با اينكه براي كار بهتر باريستا لازم و ضروري است اما كمتر به آن توجه مي شود. لولر يك وسيله ي بسيار ساده و كوچك مي باشد كه در خانواده تمپر قهوه قرار مي گيرد به همين دليل به آن تمپر گردون هم گفته مي شود. 

چرا بايد از لولر استفاده كنيم؟

در تهيه كردن قهوه، ميزان مجاورت قهوه با آب در طعم و عطر نهايي قهوه خيلي موثر است. زماني كه پرتافيلتر را به دستگاه اسپرسو ساز متصل مي كنيم اگر قهوه آسياب شده، فشرده نشده باشد، آب جوش به راحتي راه خروج خود را از پرتافيلتر پيدا مي كند، در حالي كه كمترين هم نشيني را با پودر قهوه داشته است.

همين تماس كم آب جوش و قهوه باعث مي شود اسپرسوي نهايي بسيار رقيق شود، كه قطعا كسي هم خواهان اين اسپرسو نمي باشد. پس لولر براي فشرده كرده قهوه گرايندر لازم است.

علت ديگر استفاده از لولر قهوه هم اين است كه زماني كه قهوه خيس مي شود، افزايش حجم پيدا مي كند. بنابراين اگر در درون پرتافيلتر، فضاي كافي براي ورود آب جوش وجود نداشته باشد، به محض اينكه آب جوش با فشار وارد پرتا فيلتر شد، پودر قهوه افزايش حجم پيدا كرده و از پرتافيلتر خارج مي شود.

لولر ها از تنوع طرح و رنگ خوبي برخوردار هستند. لولر ها به صورت دو، سه و چهار پر و در سايز هاي ۵۱ و ۵۸ به بازار عرضه مي شوند. در زمان خريد لولر به سايز آن توجه كنيد و لولر مناسب با پرتافيلتر خود را خريداري كنيد.

source: تمپر قهوه



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: قهوه دات كام , خريد تمپر قهوه ساز , خريد لولر قهوه , انواع لولر قهوه , خريد لولر قهوه ساز , خريد تمپر قهوه , تامپر گردون ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

پیچر به ظرف مخصوص تهیه کف شیر گفته می‌شود که برای استفاده در زیر نازل بخار اسپرسو ساز ها تعبیه شده است. این ظرف از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و برای گرم کردن شیر نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. ویژگی منحصر به فردی که این پیچر دارد طراحی دسته‌ی آن می‌باشد که بصورت ارگونومیک تعبیه شده است و آن را برای تهیه‌ی لاته آرت بسیار مناسب ساخته است.

 پیچر شیر استیل (پارچ شیر) لته آرت ,با بدنه ی تمام استیل و مدرج (بر واحد میلی لیتر) برای استفاده، در زیر نازل بخار دستگاه‌های اسپرسو ساز طراحی شده است. طراحی کارآمد محصول تسلط دست بر آن را زیاد می کند و می‌توان به خلق آثار ظریف لاته آرت پرداخت.

جنس این محصول از استیل، حجم آن ۹۰۰ میلی لیتر

موارد استفاده:

جهت تهیه فوم شیر
مخلوط کردن انواع مایعات
تهیه لته و کاپوچینو

با خرید پیچر شما این امکان را خواهید داشت تا هر نوع نوشیدنی بر پایه شیری همچون کاپوچینو و ماکیاتو و لته آرت را تهیه نمایید.

source: خرید پیچر باریستا



:: موضوعات مرتبط: نسپرسو ساز , کف زن و خامه سازه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: خرید پیچر لاته آرت , قهوه دات کام , قیمت پیچر استیل , پیچر داخل مدرج , پیچر حرفه ای , خرید پیچر باریستا , پیچر ارزان قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 547
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 12 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تمپر قهوه ( coffee tamper ) يك وسيله‌ي كار‌آمد براي آماده كردن يك فنجان قهوه اسپرسو با كرماي مناسب و خوش طعم است.شما بايد پس از اندازه‌گيري ميزان مناسب پودر قهوه آن را در فيلتر دستي فشرده كنيد تا به يك قرص كاملاً فشرده تبديل شود.

علت استفاده از تمپر تبديل پودر قهوه به يك قرص فشرده‌ است كه سطح آن با لبه‌ي فيلتر قهوه ساز كمي فاصله دارد. هنگاميكه شما فيلتر حاوي پودر قهوه را در پرتا‌ فيلتر قرار داديد و زير سر اصلي دستگاه اسپرسو بستيد. آب با فشار روي فيلتر حاوي پودر قهوه پاشيده مي‌شود. پودر قهوه بعد از تماس با آب حجم بيشتري پيدا خواهد كرد و اگر فاصله ي پودر قهوه تا لبه ي فيلتر وجود نداشته باشد آب از كنار فيلتر سرازير شده و فضاي اطراف دستگاه را كثيف مي‌كند.

دليل دوم اين است كه اگر قهوه فشرده نشود آب از قسمتي كه فشرده نشده عبور مي كند و تمام عصاره ي قهوه خارج نمي شود و در نتيجه قهوه ي دم شده رقيق و بي‌كيفيت خواهد بود. پس با خريد تمپر قهوه يك فنجان اسپرسو دلنشين، ميل مي كنيد.

ويژگي هاي محصول:

  • وزن:نامعلوم
  • جنس دسته:چوب تيره, چوب روشن
  • قطر:51mm
  • وزن:300-302gr
  • ساير مشخصات:طراحي مناسب دسته براي تمپ كردن بهتر قهوه

source: تمپر قهوه 51



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , نسپرسو ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: تمپر قهوه سايز 51 , تمپر 51 , تمپر دسته چوبي , تمپر قهوه ارزان , قهوه دات كام , خرید تمپر قهوه ,
:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 12 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

دستگاه وارمر برقی هالوژنی با بدنه کاملا استیل با قابلیت تنظیم حرارت مناسب برای دم آوری قهوه در قهوه سازهای سایفون و قهوه جوش ها

دارای هالوژن اضافه

توان دستگاه 400 وات

کیفیت بالا و جنس عالی

ویژگی های محصول:

  • جنس بدنه:شیشه و فلز
  • توان مصرفی:400W

source: وارمر برقی کوچک قهوه



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , قهوه ساز های نسل سوم , تجهیزات کافی شاپ , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: وارمر و برنر , تجهيزات مورد نياز كافي شاپ , قهوه دات كام , وارمر برقي كوچك , قهوه ساز سايفون ,
:: بازدید از این مطلب : 985
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

ترازوي ديجيتال دريپ كافي يكي از مورد نياز ترين وسايل در تجهيزات كافي شاپ ها است. ترازوي ديجيتال دريپ كافي ,محصولي مختص براي استفاده روش دم آوري قهوه بصورت قطره اي و پور اوور مي باشد كه به شما امكان اندازه گيري و نظارت دقيق در فرايند تهيه قهوه بصورت قطره اي مي دهد. تايمر دقيق در كنار ترازوي دقيق مي باشد كه از ۰٫۱ گرم تا ۳ كيلوگرم را به شما نشان مي دهد.

رنگ: مشكي

اندازه گيري دقيق تا دقت ۱٫۰ گرمي كه به شما دقت فوق العاده در تهيه رسپي و قهوه را به شما خواهد داد.داراي تايمر حرفه اي در صفحه نمايشگر براي اندازه گيري كردن زمان دقيق فرايند دم آوري قهوه.

قابليت محاسبه ليتر بر گرم و به عكس و قابليت تبديل واحدهاي oz-lb-g-g/ml-ml

داراي صفحه نمايش بزرگ و خوانا و همچنين رنگ سبز نمايشگر.

دكمه هاي صاف و سطوح صاف كه تميز كردن را بسيار آسان كرد.

روكش مخصوص پلاستيكي براي جلوگيري از آسيب دماي قوري سرور و …

بازه دقت اندازه گيري ۰٫۱ گرم تا ۳ كيلوگرم

ترازوی دیجیتال دریپ کافی

source: خرید اینترنتی ترازوی دیجیتال دریپ کافی



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: ترازوي ديجيتال دريپ كافي , تجهيزات كافي شاپ , قهوه دات كام , ترازوي ديجيتال , قيمت ترازو باريستا , ترازوي ديجيتال ,
:: بازدید از این مطلب : 802
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 10 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

روش کار این ابزار بسیار ساده و کیفیت خروجی خامه در این کالا کاملا مناسب است . با داشتن این ابزار خامه ای با طعم و کیفیت عالی را روی نوشیدنیهای سرد و گرم میزنید. این گل خامه زن با کپسولهای گاز مخصوص خود کار میکند ، به این روش که خامه قنادی را داخل مخزن ابزار ریخته و بعد از بستن درب کپسول را در خشاب قرادداده ومحکم میبندیم تا تا محتوات کپسول وارد مخزن بشود .سپس پوکه کپسول را خارج میکنیم و بعد از چند بار تکان دادن مخزن و قرار دادن سری دلخواه خود آماده استفاده است.

گل خامه زن برای شکل دادن به خامه برای روی بستنی، شیرینی، قهوه استفاده می شود. خامه فرم گرفته تا خط مشخص شده داخل مخزن ریخته می شود. قسمتی از مخزن برای هوا باید خالی باشد. کپسول را داخل قسمت مخصوص آن قرار داده و با فشردن اهرم از آن استفاده می شود. هر کپسول برای یکبار استفاده از حجم کامل مخزن کافی می باشد.
این دستگاه جهت فرم دادن خامه به صورت خنک و خوشمزه بر روی انواع کیک ها ، شیک ها ، وافل ها ، بستنی ها و غیره میباشد.

این دستگاه یکی از پرطرفدار ترین تجهیزات کافی شاپ ها و لوازم آشپرخانه می باشد، که طرز استفاده آن بسیار راحت است.

محتویات درون محصول:
یک عدد فرچه نظافت
سه عدد سری

دستگاه گل خامه زن دستی 0.5 لیتری

مهم ترین ویژگی های این محصول عبارتند از:

خامه کم چرب را میتوان در این دستگاه استفاده کرد اما باید بطور مرتب آن را تکان دهید تا قوام خامه حفظ شود.
هرگز درب را زمانی که واحد تحت فشار است از بطری جدا نکنید. دستگاه را عمودی نگه داشته و با فشار دادن دکمه رها ساز فشار را از ان خارج کنید تا تمام فشار آزاد شود.
دارای پیستون متحرک برای شستشوی آسان
این مدل مناسب برای تهیه خامه سرد می باشد.
تبدیل نیم لیتر خامه یا خامه قنادی به خامه زده شده ی لطیف و سبک دو برابر روش های دیگر
مناسب برای تهیه خامه خالص، خامه طعم دار و دسرهای خوشمزه
درپوش از جنس استیل ضد زنگ با محافظ سیلیکونی
در سری این دستگاه محافظ سیلیکونی که به دریجه استیل متصل است وجود دارد و اجازه می دهد که خامه زده شده به راحتی خارج شو تا بر روی انواع کرم ها، دسر ها و نوشیدنی ها اضافه شود.
برای اینکه طرح ها زیبا و خلاقانه ای بر روی انواع نوشیدنی ها و دسرها ایجاد شود هر کدام از این دستگاه های گل خامه زن دارای سه عدد سری می باشند.
این دستگاه دارای برس مخصوص شستشو می باشد که به راحتی می توان تمام قسمت ها را با استفاده از آن تمیز کرد.
در فریزر نگه داری نکنید.
جنس بطری استیل با کیفیت بالا و ضدزنگ.

ویژگی های محصول

  • جنس بدنه : استیل ضد زنگ,
  • گنجایش مخزن : 0.5L,

source: خرید دستگاه گل خامه زن دستی 0.5 لیتری



:: موضوعات مرتبط: لوازم آشپزخانه , کف زن و خامه سازه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: خرید لوازم آشپزخانه , خرید دستگاه گل خامه زن دستی , خرید تجهیزات کافی شاپ , کف زن و خامه ساز , قهوه دات کام , قیمت دستگاه گل خامه زن دستی , دستگاه گل خامه زن دستی 0 , 5 لیتری ,
:: بازدید از این مطلب : 735
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 9 / 1398 | نظرات ()