کف شیر ساز و همزن گتر GATER
نوشته شده توسط : admin

كف ساز وسيله اي است كه عموما براي ايجاد كف روي نوشيدني هايي مثل شير داغ و قهوه استفاده مي شود و از آن مي توان به عنوان همزن كوچك نيز استفاده كرد.اين همزن داراي يك موتور كوچك در داخل محفظه خود است كه عمل گرداندن سر همزن را انجام مي دهد. با قرار دادن دو عدد باتري قلمي در داخل جاباتري، دكمه روشن را به جلو هل مي دهيد و نوك دستگاه كه حالت استوانه دوار دارد به چرخش در مي آيد.

با خريد كف شير ساز و همزن گتر GATER و اضافه كردن آن به لوازم آشپرخانه خود، طعم جديدي را از قهوه تجربه مي كنيد. اين وسيله مناسب براي ايجاد كف روي نوشيدني هاي نظير قهوه و شير است، بطوريكه سطح ماگ يا ليوان خود را تا نصفه يا نيمه، پر از شير يا قهوه كنيد و سر دستگاه را بطور عمودي روي سطح مايع بچرخانيد. مشاهده خواهيد كرد كه كف توليد مي شود و پس از توليد كف به مقدار دلخواه شما، دستگاه را خاموش كنيد و از نوشيدني خود لذت ببريد. اين دستگاه به نوعي به عنوان همزن نيز استفاده مي شود و مي تواند تجربه مهيجي براي نوشيدن يك نوشيدني خوب باشد و مي‌توانيد به ساده ترين روش انواع كاپوچينو، هات چاكلت، قهوه لاته و غيره را تهيه كنيد. مزيتي كه دارد سريع بودن و استفاده‌ي آسان از آن است همچنين از آن براي هم زدن مواد مختلف مانند تخم مرغ نيز استفاده كنيد. توجه داشته باشيد كه براي افزايش سرعت گردش و همچنين طول عمر اين همزن بهتر است كه از باتري‌هاي قابل شارژ استفاده كنيد.

v

source:کف شیر ساز و همزن گتر GATER





:: موضوعات مرتبط: لوازم آشپزخانه , همزن , کف زن و خامه سازه , ,
:: برچسب‌ها: بهترين كف ساز شير , قهوه دات كام , كف ساز شير قلمي , كف ساز قهوه , لوازم اشپزخانه , كف شير ساز و همزن گتر GATER ,
:: بازدید از این مطلب : 675
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 10 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: