تفاوت قهوه فوری با نسکافه
نوشته شده توسط : admin

امروزه با گسترش قهوه فوري، اين سوال به كررات پرسيده مي شود كه قهوه اي فوري بهتر هستند يا قهوه هاي دمي؟ در مقاله قهوه ي فوري چيست؟ در مورد پيدايش و نحوه توليد قهوه هاي فوري صحبت كرديم و در اين مقاله به مقايسه قهوه فوري و قهوه دمي مي پردازيم.

قهوه فوري

قهوه فوري، دانه هاي قهوه اي هستند كه طي مراحلي آب آنها را گرفته و به كريستال هاي قهوه تبديل مي كنند. براي آماده كردن قهوه فوري، فقط كافي است محتواي بسته هاي قهوه فوري را در فنجان ريخته و به آن آب جوش اضافه كنيد.

قهوه دمي

قهوه دمي قهوه اي است كه ابتدا بايد دانه هاي قهوه را متناسب با نوع دستگاه قهوه ساز، آسياب كرده و در طي مراحلي، قهوه را دم كرد.

اگر مي‌خواهيد حس دهاني بيشتري از قهوه بگيريد؟ بهتر است كه از يك فرنچ پرس يا يك ائروپرس استفاده كنيد. اگر مي‌خواهيد تلخي قهوه را كم باشد و شيريني مطبوعي به آن اضافه كنيد؟ زمان عصاره گيري از قهوه را كوتاه‌تر كنيد، دانه‌هاي قهوه را درشت‌تر آسياب كنيد و يا از آبي با درجه حرارت پايين‌تر استفاده كنيد.

در نهايت: كدام يك برنده‌اند؟ قهوه‌ي فوري يا قهوه فوري؟

بدون شك قهوه‌ي فوري بسيار ارزان‌تر است، زيرا تمام كاري كه بايد انجام دهيد جوش آوردن آب است كه قطعا كار راحتي است. همچنين به خريد قهوه ساز هم نيازي نداريد.

با توجه به قيمت پايين آن، ارزشي برابر با پولي كه خرج آن مي‌شود را دارد؟ خب، اين ديگر كاملاً بستگي به سليقه شما دارد. راحتي، طعم، عطر و … فاكتور هايي هستند كه بايد به آنها توجه كنيد.

در اين بخش هايي كه در زير بيان مي كنيم، قهوه دمي برنده بدون رقيب است.

source: تفاوت قهوه فوری با نسکافه





:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , دانه قهوه , ,
:: برچسب‌ها: انواع قهوه , تفاوت قهوه دمی با قهوه فوری , خرید قهوه , خرید قهوه فوری , قهوه دات کام , قهوه فوری ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 4 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: