انواع قهوه ساز
نوشته شده توسط : admin

قهوه این نوشیدنی محبوب و دوست داشتنی جز یکی از روتین های روزانه بسیاری از افراد تبدیل شده است. در حدی که این افراد به جای داشتن یک قهوه ساز، اقدام به خرید قهوه ساز های متفاوت می کنند.

زیرا قهوه این ویژگی را دارد که کافی است فقط یکبار آن را امتحان کرد. بعد از آن چنان شیفته آن می شوید که دوست دارید همیشه قهوه همراتان باشد، و قهوه های متفاوتی را بنوشند. به همین دلیل تلاش میکنید راه های متفاوت درست کردن قهوه را امتحان کنید. این روش ها عبارتند از:

انواع روش دم کردن قهوه و قهوه ساز هایشان

اسپرسوساز: اسپرسو پرمصرف ترین نوع نوشیدنی قهوه است. زیرا علاوه بر اینکه طعم بسیار جذابی دارد، پایه بسیاری از قهوه های دیگر هم می باشد. روش درست شدن قهوه اسپرسو به صورت عبور آب جوش از قهوه آسیاب شده است. این کار به وسیله خرید اسپرسوساز انجام می شود.

قهوه ترک: قهوه ترک سنتی ترین روش تهیه قهوه به حساب می آید. دقیقا تاریخ پیدایش قهوه ترک مشخص نیست اما بسیاری شرروع آن را از دربار عثمانی (ترکیه امروزی) می دانند.

قهوه فرانسه: درنهایت می رسیم به آخرین و جدید ترین روش درست قهوه که به آن قهوه فرانسه می گویند. قهوه فرانسه در مقایسه با قهوه های دیگر سبک تر و رقیق تر می باشد.

قهوه دمی: قهوه های دمی مخصوص نسل سوم هستند. صنعت قهوه دارای سه نسل یا سه موج می باشد که موج سوم آن تحول اساسی در صنعت قهوه و قهوه ساز ها ایجاد کرد.

source: انواع قهوه ساز





:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , فرانسه ساز , قهوه ساز های نسل سوم , نسپرسو ساز , تجهیزات کافی شاپ , اسپرسو ساز , موکاپات , ,
:: برچسب‌ها: انواع قهوه , طرز تهیه انواع قهوه , قهوه اسپرسو , قهوه ترک , قهوه دات کام , قهوه دمی , قهوه فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 1 / 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: