نوشته شده توسط : admin

تا چند سال اخیر خرید قهوه ساز جز ضروریات برای آشپزخانه یا محل کار نبود. اما با افزایش فرهنگ قهوه نوشی در بین مردم و همینطور اطلاع از خواص و انرژی قهوه، نیاز به داشتن دستگاه قهوه ساز بیش از پیش احساس می شود.

کافی است مدت ۲-۱ ساعت به بازار مراجعه کنید یا یک جستوجوی کوتاه در فضای مجازی انجام دهید، در این زمان است که از این همه دستگاه های قهوه ساز جورواجور دچار سردرگمی شدیدی شوید.

که در این شرایط ممکن است خرید قهوه ساز مناسب، نتیجه مطلوبی نداشته باشد. پس باید چکار کرد؟ بهتر است قبل از اقدام به یک سوال مهم پاسخ دهید تا از خریدتان رضایت کامل داشته باشید. سوال این است: به چه نوع قهوه ای علاقه دارید؟ قهوه اسپرسو، ترک، فرانسه، دمی، …؟

تنها با پاسخ دادن به این سوال می توانید بسیاری از دستگاه های قهوه ساز را حذف کرده و انتخاب های خود را محدود کنید. زیرا هر قهوه ای، دستگاه قهوه ساز مخصوص به خود را دارد. به طور مثال با خرید دستگاه اسپرسو ساز می توان قهوه اسپرسو درست کرد و یا تنها با جزوه است که می توان قهوه ترک را آماده کرد.

اما اگر قهوه مورد علاقه با قهوه ساز های برقی درست شود، مانند اسپرسو یا برخی از قهوه های دمی، … تکلیف چه می شود؟ 

اگر نتوان با قطعیت گفت بیش از نیمی از قهوه ساز های موجود، برقی هستند، اما به جرئت می توان گفت که نیمی از دستگاه های کافی مِیکیر برقی هستند. پس قطعا انتخاب از بین این دستگاه ها هم کار مشکلی است. در این مورد باید به چند مورد توجه کنید.

  • برای چه نوع مصرفی قهوه ساز می خرید؟ برای مصرف خانگی، برای محل کار، رستوران ها و کافی شاپ های بزرگ، … . در واقع باید بدانید که برای چه تعداد افرادی روزانه قهوه سرو می کنید.

زیرا هرچه افراد بیشتری از دستگاه استفاده کنند، باید از دستگاه پر توان تر (صنعتی یا نیمه صنعتی) استفاده شود. حتی بر روی برخی از دستگاه ها نوع کاربری آنها درج شده است.

source: قهوه ساز خوب چی بخرم



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , قهوه ساز های نسل سوم , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , موکاپات , ,
:: برچسب‌ها: انواع قهوه ساز , بهترین قهوه ساز , خرید قهوه ساز , قهوه دات کام , قهوه ساز خوب چی بخرم , قهوه ساز خوب و ارزان , قیمت قهوه ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 11 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای درست کردن انواع قهوه ها باید قهوه اسپرسو را با شیر فوم دار و گاها کف شیر ترکیب کرد. بهترین و ایده آل ترین راه، خرید دستگاه اسپرسو ساز برای رسیدن به این منظور است.

و پیچر وسیله ای بسیار سبک، راحت، کاربردی و ضروری برای باریستا است که با استفاده از آن می تواند به آسانی شیر را فوم دار کند. چرا باید شیر را فوم دار کرد؟ به این دلیل که برای درست کردن بخش بزرگی از قهوه ها مانند قهوه لاته، کاپوچینو، فلت وایت، موکاچینو، … باید شیر را فوم دار (شبیه به خامه طور) کرد .

در بالا به صورت کلی کاربرد پیچر را بیان کردم اما نحوه استفاده از آن هم نیز مهم است. این وسیله دارای یک دهانه بزرگ و یک دسته است که علاوه بر کافه ‌ها، در خانه هم می توان از آن استفاده کرد. بعد از خرید پیچر باید شیر را داخل پیچر ریخته، آن را زیر نازل بخار دستگاه اسپرسو ساز قرار داده و نازل را روشن کنید. این کار را تا زمانی باید ادامه داد که شیر افزایش حجم پیدا کند و به حالت چرخشی در درون پیچر حرکت کند.

اگرچه فوم گیری از شیر به نظر راحت میرسد اما نیاز به تمرین و ممارست دارد. زیرا میزان شیر، نوع شیر، نحوه قرار گرفتن نازل در درون شیر، … فاکتورهای مهمی هستند که در میزان کیفیت فوم گیری شیر تاثیر بسزایی دارند.

پیچر ها بیشتر از نظر ظاهر با هم متفاوت هستند. اما از آنجایی که دمای شیر در حین فوم گیری نباید از یک درجه ای بیشتر شود، پیچر هایی به بازار آمده اند که دارای دماسنج بوده و برای افراد مبتدی عالی هستند.

source: قيمت پيچر



:: موضوعات مرتبط: تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: پیچر لته ارت , خرید اسپرسو ساز , خرید پیچر , قهوه دات کام , قیمت پیچر , پیچر شیر چیست , پیچر قهوه ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر علاقه مند به قهوه اسپرسو باشيد حتما مي دانيد كه اين قهوه خوشمزه تنها با خريد اسپرسو ساز و روشن كردن دكمه power آن درست نمي شود. هرچند كه اسپرسو طي مراحلي كه در دستگاه اسپرسوساز اتفاق مي افتد، آماده مي شود؛ اما براي درست كردن اين قهوه خوشمزه نياز به وسايل و مراحل ديگري هم نيز مي باشد.

ابزاري مانند تمپر و مرحله اي به نام تمپينيگ قهوه از جمله كارهايي مي باشد كه بايد حتما انجام شود. تمپر قهوه (coffee tamper) وسيله‌ اي كار‌آمد و مهم براي باريستا و به جهت آماده كردن يك فنجان قهوه اسپرسو با كرماي مناسب و خوش طعم است. در حقيقت بدون تمپر، قهوه اي بسيار بي كيفيت خواهيد داشت. چرا؟

زيرا بايد پودر قهوه داخل پرتافيلتر فشرده شده و به قرص قهوه تبديل شود. از آن جايي كه قهوه اسپرسو در اين دستگاه قهوه ساز برقي با عبور پرفشار آبِ تقريبا جوش به دست مي آيد، اگر پودر قهوه به قرص قهوه تبديل نشود، به محض ورود آب با فشار زياد به داخل پرتافيلتر، پودر قهوه به خارج از پرتافيلتر پرتاب مي شود.

كه علاوه بر درست نشدن قهوه، محيط اطراف پرتافيلتر بسيار كثيف مي شود. از اين گذشته و دليل مهم بعدي، اين است كه بدون تمپ كردن قهوه، اسپرسويي خواهيد داشت بسيار بي كيفيت.

زيرا زماني كه پودر قهوه داخل پرتافيلتر فشرده نشود، آب از قسمتي كه فشرده نشده به راحتي عبور مي كند و تمام عصاره ي قهوه از آن خارج نمي شود، درنتيجه قهوه اي رقيق و آبكي خواهيد داشت.

source: تمپر قهوه چيست؟



:: موضوعات مرتبط: تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: تمپر قهوه , تمپر قهوه فلزي , خريد اسپرسو ساز , خريد تمپر , خريد قهوه ساز , قهوه دات كام , قيمت تمپر قهوه ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

با بزرگ تر شدن صنعت قهوه و گسترش فرهنگ قهوه نوشی در دنیا، افراد بیشتری روز خود را با نوشیدن قهوه آغاز می کنند. حال برای اینکار یا خود اقدام به خرید قهوه ساز می کنند یا به قهوه فروشی ها مراجعه کرده و از قهوه های آماده آنها استفاده می کنند.

اگر جز افراد دسته دوم هستید که هر روز قهوه های آماده می نوشید، توصیه می کنیم خودتان دستگاه قهوه ساز خریداری کنید. با این کار هم در زمان و هزینه به میزان قابل توجهی صرفه جویی کردید، و هم از کیفیت و طعم اصلی قهوه تان اطمینان خاطر پیدا می کنید.

برای این کار کافی است به بازار مراجعه کنید و دستگاه مورد نظرتان را بخرید. اما قبل از خرید باید به نکاتی توجه کنید که در انتها از خریدتان راضی باشید. این نکات عبارتند از:

اولین و مهمترین فاکتوری که باید به آن توجه کنید این است که به چه قهوه ای علاقه دارید و آن قهوه را چه قهوه سازی آماده میکند. به طور مثال اگر طرفدار قهوه های دمی هستید باید از دستگاه هایی مانند قهوه ساز کمکس، سایفون، ایروپرس، V60، … استفاده کنید.

اما اگر به اسپرسو یا قهوه های ترکیب شده با شیر علاقمند هستید، باید از حتما از اسپرسو ساز استفاده کنید. زیرا تنها دستگاهی که هم میتوان با آن قهوه درست کرد و هم شیر را فوم دار، انواع اسپرسوساز ها هستند.

حتما به تعداد فنجان قهوه ای که روزانه درست می کنید توجه کنید. این مورد بیشتر در قهوه ساز های برقی اهمیت دارد. البته در قهوه ساز های دستی، باید به مخزن دستگاه توجه کنید که معمولا تعداد فنجان قهوه ای را که میتوان با آنها درست کرد، بر روی دستگاه درج شده است.

source: خرید قهوه ساز باکیفیت



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , فرانسه ساز , قهوه ساز های نسل سوم , نسپرسو ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , موکاپات , ,
:: برچسب‌ها: قهوه دات کام, بهترین قهوه ساز, بهترین قهوه ساز خانگی, قیمت قهوه ساز, خرید اسپرسو ساز, قیمت قهوه ساز, قهوه ساز خوب و ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

لازم نيست كه حتما عاشق قهوه باشيد و خودتان اقدام به خريد قهوه كرده باشيد، تا بدانيد قهوه انواع مختلفي دارد. از نوع دان و روش دم آوري گرفته تا انواع نوشيدني هاي قهوه. اما شايد نام قهوه اسپشيال يا اسپشيال كافي را نشنيده باشيد.

همانطور كه مي دانيد قهوه راه بسيار طولاني و پيچيده اي را طي ميكند تا به دست ما برسد و ما آن را دم كرده و از نوشيدنش لذت ببريم. با اينكه اين مسير براي همه قهوه ها يكسان است اما اين مسير براي برخي از انواع قهوه كمي متفاوت عمل ميكند.

متفاوت نه از اين جهت كه كارهاي متفاوتي در زمان توليد قهوه روي آن صورت مي گيرد، بلكه از نظر نحوه انجام مراحل توليد قهوه. قهوه اسپشيال يكي از اين قهوه ها است كه مسير توليد قهوه اهميت بسيار زيادي دارد.

مهم نيست قهوه با چه دستگاه قهوه ساز آماده مي شود، مهم اين است كه قهوه از انجمن تخصصي قهوه آمريكا (SCA)، نمره اي بالاتر از ۸۰ از ۱۰۰ را بگيرد. بنابراين براي بدست آوردن چنين نمره اي و خريد قهوه اي با اين كيفيت نياز به نظارت بسيار دقيق در هر مرحله مي باشد.

توليد قهوه اسپشيال از چنان اهميتي برخودار است كه تك تك مراحل بالا با دقت بسيار بالا انجام مي شود. به طور مثال اگر در زمان رست قهوه، ميزان حرارتي كه به قهوه داده مي شود، چند درجه، كم يا زياد شود، قهوه اسپشيال از بين مي رود و زحمت تمام افراد از كشاورز و افراد آن تا خريدار ها از بين مي رود.

به همين دليل است كه قهوه اسپشيال گران قيمت تر بوده و به راحتي نمي توان آن را تهيه كرد. زيرا همانطور كه متوجه شديد، اين قهوه براي افراد خاص توليد مي شود.

source: قهوه اسپشيال چيست؟



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , دانه قهوه , ,
:: برچسب‌ها: انواع قهوه ,خرید دانه قهوه, خرید قهوه, خرید قهوه اسپشیالیتی, قهوه دات کام, قهوه کامرشیال, طرز تهیه قهوه اسپشیال ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر قصد خرید اسپرسو ساز را دارید، حتما با دستگاه های برند دلونگی برخورد کرده اید. دلونگی از برند های معتبر در صنعت تولید لوازم خانگی به خصوص در بخش دستگاه های قهوه ساز برقی می باشد.

این کمپانی ایتالیایی دارای بیش از ۱۲۰ سال سابقه در این زمینه است که همچنان دستگاه های جدیدی را به بازار عرضه میکند. مانند اسپرسو ساز مدل ۳۵۱ این برند. ولی دستگاه های قدیمی تر هم، همچنان پر فروش هستند، مانند مدل ۶۸۵  دلونگی. اما این دو اسپرسو ساز چه تفاوت هایی با هم دارند؟ با ما همراه باشید تا با هم به بررسی این دو مدل دستگاه قهوه ساز برقی بپردازیم.

اسپرسو ساز دلونگی مدل 351: قهوه ساز دلونگی ۳۵۱ دارای توان موتور ۱۱۰۰ وات، فشار بخار ۱۵ بار است و با گنجایش مخزن ۱/۱ لیتر. اما این قهوه ساز به دلیل داشتن ۲ ویژگی منحصر به فرد، مورد استقبال قرار گرفته است.

اولین ویژگی اسپرسو ساز دلونگی ۳۵۱ داشتن ۲ نازل بخار است. با این ۲ نازل میتوان به صورت جداگانه از آب جوش و از بخار آب استفاده کرد. از نازل بخار آب برای تهیه قهوه هایی مانند کاپوچینو، لته یا لاته، ماکیاتو، … استفاده می شود.

دومین ویژگی دارا بودن ۲ ترموستات جداگانه می باشد. این ۲ ترموستات برای تنظیم دقیق تر و کنترل بیشتر بر دمای آب و بخار به صورت جداگانه است.

اسپرسو ساز دلونگی 685: ضد خش بودن بدنه این قهوه ساز مورد دیگری است که به آن برتری داده است. زیرا این مورد باعث شده که دستگاه استحام و طول عمر بیشتری داشته باشد. ویژگی دیگری که باعث تمایز این اسپرسو ساز درمقایسه با ۳۵۱ شده است، توان موتور آن می باشد. دلونگی ۶۸۵ دارای توان موتور بیشتر یعنی ۱۳۵۰ وات است.

و اما چرا یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات این شرکت یعنی اسپرسو ساز دلونگی ۶۸۵ است؟ اولین ویژگی خاص این دستگاه ابعاد آن می باشد. دلونگی ۶۸۵ دارای اندازه های ۳۶۵*۳۸۰*۲۱۰ mm است که با این ابعاد و وزن کم، فضای بسیار کمی را به خود اختصاص میدهد.

و نکته آخری که باید در نظر داشته باشید این است که با هر دوی این دستگاه ها میتوانید انواع نوشیدنی های قهوه از سرد تا گرم آن را درست کنید.

source: اسپرسو ساز دلونگی مدل 685 يا 351



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , ,
:: برچسب‌ها: اسپرسو ساز دلونگی 351 , اسپرسو ساز دلونگی 685 , خرید اسپرسو ساز , قهوه دات کام , بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی , قیمت دستگاه اسپرسو ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 5 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر روزانه ۳-۲ فنجان قهوه در روز می نوشید، ضروری ترین کاری که باید انجام دهید، خرید قهوه ساز است. زیرا با این کار دیگر نیاز نیست برای صرف قهوه حتما به کافی شاپ مراجعه کنید یا از قهوه های بیرون بر استفاده کنید. و کافی است دستگاه قهوه سازتان را روشن کنید.

اسپرسو ساز برقی: 

دستگاه اسپرسوساز برای اولین بار توسط آنجلو موریوندو در شهر تورینِ ایتالیا و در سال ۱۸۸۴ میلادی ساخته شد. دستگاه های امروزی با نمونه اولیه آن تفاوت قابل توجهی ندارند. تفاوت قابل توجه در ظاهر آنها است و اینکه امکانات بیشتری به اسپرسوساز ها اضافه شده است.

مهمترین نکته ای که باعث شده این دستگاه به سرعت بین مردم محبوبیت پیدا کند این بود که در مدت زمان کوتاهی قهوه را آماده میکرد. همین موضوع باعث شد که قهوه اسپرسو هم به قهوه پایه برای درست کردن انواع نوشیدنی های قهوه تبدیل شود.

یکی از نکاتی که خرید اسپرسو ساز را توجیه میکند و اصلی ترین امکاناتی که به آن اضافه شد، تعبیه کردن نازل (استیم) بخار آب در آنها است. که با این قابلیت میتوان علاوه بر تهیه قهوه اسپرسو، شیر را فوم دار (خامه طور) کرد. به این ترتیب به لیست نوشیدنی های دیگری که میتوان با اسپرسوساز آماده کرد اضافه شد. قهوه هایی مانند: کاپوچینو، لته، … .

اما نمیتوان انتظار داشت قهوه سازی با این ویژگی ها وزن سبکی داشته و بتوان آن را با خود حمل کرد. مشکلی که در قهوه ساز های مینی پرسو و نانو پرسو برطرف شد.

بعد از استقبال بسیار چشم گیر دستگاه اسپرسو ساز، شرکت واکاکو تصمیم گرفت قهوه ساز را بسازد که به همان سرعت قهوه اسپرسو آماده کند اما قابل حمل باشد. پس در سال ۲۰۱۴ اولین قهوه ساز های مینی پرسو را وارد بازار کرد.

و همینطور که میتوان انتظار داشت، خرید مینی پرسو ها شرکت واکاکو را به موفقیت زیادی رساندند. زیرا اسپرسو سازی که این شرکت ساخت دارای وزنِ ۳۶۰ گرم با ارتفاع ۵/۱۷ سانتی متر (کمتر از خط کش ۲۰ سانتیمتر) بود. و میشد آن را در کیف جای داد و با خود به محل کار، گردش، مهمانی، مسافرت، … برد.

source: خريد مينی پرسو يا اسپرسو ساز



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , ,
:: برچسب‌ها: اسپرسو ساز همراه , بهترین دستگاه اسپرسو ساز , خرید اسپرسو ساز , خرید قهوه ساز , خرید مینی پرسو ارزان , قهوه دات کام , مینی پرسو ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 5 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

دنیای مربوط به خرید قهوه و درست کردن آن آنقدر بزرگ است که روز به روز به دستگاه های قهوه سازی که وارد بازار می شوند، اضافه می شود. این قهوه ساز ها تنوع بسیار زیادی دارند. و جالب این جاست که درست کردن قهوه با هرکدام از آنها، طعم جدیدی از قهوه را ایجاد میکند.

با اینکه این قهوه ساز ها روش خاص خود را برای دم کردن قهوه دارند، اما به طور کلی دستگاه های قهوه ساز به دو دسته تقسیم می شوند.

  • قهوه ساز های دستی
  • قهوه ساز های برقی

نقطه اشتراک این قهوه ساز ها این است که محصول نهایی که به ما می دهند قهوه است. اما این قهوه ها از لحاظ طعم با یکدیگر متفاوت است. چرا؟! زیرا این هرکدام از این قهوه ساز ها امکانات متفاوتی دارند. مانند:

قهوه ساز دستی: قهوه ساز هایی که در این دسته قرار دارند، تنوع بسیار بسیار زیادی دارند. از قهوه ساز های نسل سوم گرفته تا جزوه قهوه ترک، دَله قهوه عربی، موکاپات،  … . قهوه در این قهوه ساز ها یا از همنیشینی قهوه با آب جوش تهیه می شود یا از طریق جوشاندن قهوه در آب جوش.

این قهوه ساز ها ویژگی های مثبتی دارند که خیلی از افراد حاضر به خرید قهوه ساز های برقی و چشم پوشی از این ویژگی ها نیستند. این خصوصیات شامل موارد زیر است.

  • نظارت کامل و دقیق بر روند دم کشیدن قهوه
  • پر شدن فضا از عطر قهوه
  • قیمت پایین تری در مقایسه با قهوه ساز های برقی دارند.
  • قابل حمل هستند و میتوان آنها را به محل کار، گردش، مسافرت، … به همراه برد.

source: انواع قهوه ساز دستی و برقی



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , فرانسه ساز , قهوه ساز های نسل سوم , نسپرسو ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , موکاپات , ,
:: برچسب‌ها: انواع قهوه ساز , انواع قهوه ساز دستی , بهترین قهوه ساز خانگی , خرید قهوه ساز , قهوه دات کام , قهوه ساز خوب و ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

به دلیل پر طرفدار بودن اسپرسو، و نیاز به خرید اسپرسو ساز دستگاه هایی با کارایی و قابلیت های گوناگون ساخت شد. مانند اسپرسو ساز خانگی، اسپرسو ساز صنعتی، اسپرسو ساز همراه، … . زیرا قهوه اسپرسو به اندازه ای محبوب است که هر کجا که باشیم، چه در خانه، چه  در محل کار یا حتی در تفریح و گردش همیشه نیاز به نوشیدن این قهوه خوشمزه احساس می شود.

اسپرسو ساز های نیمه صنعتی زیادی با نام های متفاوت در بازار موجود می باشد اما معتبر ترین دستگاه های اسپرسو ساز در ایران عبارت اند از نوا، مباشی، جمیلای، بارنی، دلونگی، … که در بین این برند ها، اسپرسو ساز نوا بیشترین مدل و محبوبت را دارا می باشند.

لوازم مورد نیاز: علاوه بر داشتن دستگاه اسپرسو ساز، لوازم جانبی ای هستند که برای داشتن اسپرسوی خوشمزه، مورد نیاز اند مانند آسیاب قهوه، تمپر یا لولر، مت تمپر، ناک باکس، پرتافیلتر، … که به مرور کارایی هریک را توضیح می دهیم.

طرز تهیه اسپرسو

بهترین نوع دان قهوه برای خرید قهوه اسپرسو، دان قهوه با رست تیره می باشد با ترکیبی از قهوه عربیکا و روبستا. برای آماده کردن اسپرسو به قهوه ی آسیاب شده با درجه بسیار نرم نیاز داریم، که هرچقدر قهوه را نزدیک به زمان تهیه اسپرسو، آسیاب کنیم، اسپرسوی ما طعم و عطر بهتری دارد.

آسیاب های قهوه هم به صورت برقی و هم به صورت دستی موجود می باشند که طبیعتا کار با اسیاب قهوه برقی راحت تر است. این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که قهوه باید با درجه نرم آسیاب قهوه، اسیاب شود.

بعد از آسیاب کردن قهوه به وسیله ای نیاز داریم که به آن پرتافیلتر می گویند. پرتافیلتر یک قطعه ی ضروری و جدا از دستگاه اسپرسو ساز می باشد که باید به صورت جداگانه آن را خریداری کرد. در واقع پرتافیلتر مخزن قهوه آسیاب شده در اسپرسو ساز ها می باشد که به هد گروپ دستگاه متصل می شود.

بعد از آسیاب کردن قهوه آن را در پرتافیلتر می ریزیم. اگر پودر قهوه را فشرده نکنیم، آب جوش که با فشار وارد پرتافیلتر می شود به راحتی و بدون اینکه تماسی با تمام پودر قهوه داشته باشد از پرتافیلتر خارج می شود و همین امر باعث رقیق شدن اسپرسو می شود.

source: طرز تهيه اسپرسو با دستگاه اسپرسو ساز



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , تجهیزات کافی شاپ , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , ,
:: برچسب‌ها: خرید آسیاب قهوه صنعتی , خرید اسپرسو ساز , خرید پرتافیلتر , خرید تمپر لولر , طرز تهیه اسپرسو , قهوه دات کام , قیمت ناک باکس قهوه ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 2 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

زمانی که برای خرید قهوه یا خوردن اسپرسو به کافی شاپ ها یا قهوه فروشی ها مراجعه می کنید، با یک نکته جالب توجه روبه رو می شوید. وقتی به منو نگاه می کنید، قهوه های مختلفی را می بینید که نام های متفاوتی دارند.

اما اگر درباره نحوه درست کردن آنها، یا رسپی شان از قهوه فروش سوال بپرسید، متوجه می شوید که اکثر آنها از قهوه اسپرسو تشکیل شده اند. و این همان نکته جالب توجه می باشد.

اسپرسو قهوه ای بسیار محبوب در سراسر جهان است. این محبوبیت هم به دلیل طعم و عطر شگفت انگیز اسپرسو ست، و هم به این دلیل که پایه اکثر قهوه ها می باشد. از قهوه های سرد یا همان آیس کافی ها گرفته تا قهوه های گرم. برای درست کردن اسپرسو هم نیاز به دستگاه اسپرسوساز می باشد.

هرچند که برخی از افراد بر این عقیده هستند که قهوه ی موکاپات هم اسپرسو است، اما درحقیقت اینطور نمی باشد. و تنها قهوه سازی که اسپرسو را آماده می کند، دستگاه اسپرسو ساز است.

پس با خرید اسپرسوساز می توانید تمام قهوه هایی که در منوی کافی شاپ ها است را به راحتی درست کنید. قهوه هایی مانند:

کافه لاته: قهوه ای است که از اسپرسو، شیر فوم گرفته شده و فوم شیر درست می شود. و ترکیب آن هم به این صورت است که ۳/۱ فنجان، اسپرسو است و ۳/۲ آن شیر فوم گرفته شده.

کاپوچینو: کاپوچینو از نظر ترکیبات با قهوه لاته یکی است اما تفاوتی هایی دارند. وقتی به یک فنجان کاپوچینو از کنار آن نگاه می کنید، ۳/۱ آن را اسپرسو می بینید، ۳/۱ آن را شیر فوم گرفته شده و ۳/۱دیگر آن را فوم شیر.

آمریکانو: آمریکانو در دسته قهوه های سرد یا آیس  کافی ها دسته بندی می شود. و برای درست کردن آن باید ۳/۱ اسپرسو را با ۳/۲ یا بیشتر، آب سرد ترکیب کرد.

ماکیاتو: ماکیاتو هم قهوه ای است از ترکیب شیر و قهوه. اما به جای اضافه کردن مقدار زیادی از شیر، به اضافه کردن ۲ قاشق شیر بسنده می کنند.

source: انواع قهوه اسپرسو



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , موکاپات , ,
:: برچسب‌ها: ماکیاتو , قهوه دات کام , انواع قهوه , قهوه لاته , کاپوچینو , آمریکانو , انواع قهوه اسپرسو ,
:: بازدید از این مطلب : 622
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 12 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای درست کردن یک اسپرسوی خوشمزه در خانه در اولین قدم نیاز به خرید اسپرسوساز است. اما تنها با خرید دستگاه اسپرسو ساز نمی توان یک قهوه بی نظیر آماده کرد. زیرا برای آماده کردن قهوه اسپرسو به لوازم دیگری هم نیاز است. برخی از این وسایل به همراه دستگاه هستند، اما تعدادی از آنها را باید جداگانه تهیه کرد.

لولر: لولر ها که به پام تمپر هم شناخته می شوند، وسیله ای هستند استوانه ای شکل و آهنی. از لولر برای مسطح و یکنواخت کردن پودر قهوه در پرتافیلتر استفاده می شود. با این کار تمپینگ قهوه سریع تر و بهتر انجام می گیرد.

تمپر: تمپر وسیله ای است شبیه به مهر، با این تفاوت که سطح آن صاف است یا شیار دار. کاربرد آن هم به این صورت است که بعد از استفاده از لولر، تمپر را بر روی پرتافیلتر قرار داده و با ایجاد کمی فشار، پودر قهوه را به قرص قهوه تبدیل می شود.

مت تمپر: مت تمپر یا تمپر مت وسیله ای است از جنس سیلیکون که درکنار اسپرسوساز قرار می گیرد. از تمپرمت برای جلوگیری از آسیب دیدن پرتافیلتر و تمپر استفاده می شود. همچنین در زمان تمپ کردن قهوه در هدگروپ نیاز به یک جایگاه ثابت و تمیز است. زیر تمپری وسیله ای است که بدون آسیب وارد کردن به پرتا فیلتر قهوه را فشرده می کنند.

ناک باکس: ناک باکس ظرف جمع آوری تفاله قهوه است. همه افرادی که روزانه قهوه اسپرسو درست می کنند، با نحوه جمع آوری تفاله قهوه مشکل دارند. به خصوص زمانی که برای جدا کردن قرص قهوه از پرتافیلتر لازم است که به آن ضربه زده شود.

ناک باکس این مشکل را حل کرده و به گونه ای طراحی شده است که به آسانی می توان تفاله قهوه را از پرتافیلتر جدا کرد. همچنین با جمع آوری تفاله های قهوه بصورت یکجا، بازیافت آنها را راحت کرده است.

source: لوازم جانبی دستگاه اسپرسو



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , ,
:: برچسب‌ها: لولر تمپر , زیر تمپر , قهوه دات کام , لولر قهوه , مت تمپر , خرید پرتافیلتر ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 12 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اسپرسو، قهوه اي بسيار محبوب است كه پايه بسياري از نوشيدني هاي ديگر قهوه هم مي باشد. يعني با خريد اسپرسوساز، مي توان قهوه هاي متنوع زيادي را آماده كرد.

قهوه هايي مانند كاپوچينو، لاته، فلت وايت، آمريكانو، آيس كافي، … . اما در بين همه اين قهوه ها، ۳ نوع آنها هستند كه علاوه بر اينكه داراي پايه اسپرسو مي باشند.، شباهت بسيار زيادي با يكديگر دارند.

همانطور كه مي دانيد اسپرسو، قهوه اي است كه از عبور آب جوش با فشار از قهوه آسياب شده است. براي درست كردن آن بايد دانه هاي قهوه را با درجه ريز آسياب كرد.

سپس پودر قهوه را درون پرتافيلتر ريخته و با استفاده از لولر و تمپر، پودر قهوه را فشرده كرد. و به اصطلاح عمليات تمپينگ را انجام داد.

و بعد از متصل كردن پرتافيلتر به دستگاه اسپرسوساز، با روشن كردن آن عصاره گيري قهوه شروع مي شود. بعد از گذشت چند ثاتيه اسپرسو آماده است.

افزون بر توضيحات بالا اسپرسو، قهوه اي است تقريبا از ۷ گرم پودر قهوه با ۳۰ ميلي ليتر آب جوش.

قهوه ريسترتو همان اسپرسو است كه مدت زمان عصاره گيري آن كاهش پيدا كرده است. و قبل از اينكه عصاره گيري قهوه كامل شود، عصاره گيري متوقف مي شود.

در واقع با خريد قهوه ريسترتو، يك اسپرسو كوچك داريد. يعني دبل شات ريسترتو برابر است با يك شات اسپرسو. و علاوه بر تفاوت در وزن قهوه، طبيعتا قهوه ريسترتو داراي طعمي ملايم تر، شيرين تر، كافئين كمتر و تلخي كمتري در مقايسه با اسپرسو مي باشد.

زيرا براي درست كردن قهوه ريسترتو به ۷ گرم قهوه آسياب شده و ۱۵ ميلي ليتر آب نياز است.

نگو، قهوه اي است مقابل قهوه ريسترنو. يعني براي درست كردن قهوه لانگو بايد ميزان آب جوش را افزايش داد. حتي بيشتر از اسپرسو.

با اين كار عصاره گيري قوي تري از قهوه انجام مي شود. نتيجه آن درست شدن قهوه اي است با تلخي و كافئين بيشتر از اسپرسو كه ديگر طعم و عطر ملايمي ندارد. به عبارت ديگر اسپرسو اي است از ۷ گرم پودر قهوه به همراه ۵۰ ميلي ليتر آب جوش.

source: اسپرسو ریسترتو



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , ,
:: برچسب‌ها: اسپرسو لانگو , انواع قهوه , قهوه اسپرسو , قهوه دات كام , قهوه ريسترتو , قهوه لانگو ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قهوه اسپرسوی که با خرید اسپرسو ساز آماده می شود علاوه بر دلنشین بودن طعم آن، دارای کرما می باشد. کرما در واقع کف نارنجی تا قهوه ای رنگی است که بر روی اسپرسو تشکیل شده است.

بسیاری از افراد طرفدار قهوه اسپرسو هستند، فقط به خاطر کرمای اسپرسو. علاوه بر این متخصصان و کارشناسان صنعت قهوه، کیفیت یک قهوه اسپرسو را از روی کرمای آن تشخیص می دهند.

کرمای اسپرسو چگونه تشکیل می شود؟

همانطور که می دانید اسپرسو از عبور آب پرفشار از قهوه آسیاب شده آماده می شود. زمانی که آب با فشار بالا وارد پرتافیلتر می شود، کربن دی اکسید بیشتری آزاد می کند.

 کربن دی اکسید با روغن قهوه وارد واکنش های شیمیایی می شود. و زمانی که اسپرسو درحال خارج شدن از دستگاه می باشد، به فشار عادی برمی گردد.

درنتیجه واکنش هایی شیمیایی که با فشار معمولی هوا وارد فنجان می شود، باعث به وجود آمدن کرما بر روی سطح اسپرسو می شود.

ضخامت این کف خوش رنگ و خوشمزه اسپرسو، به نحوه عصاره گیری باریستا بستگی دارد. اگر عصاره گیری در زمان صحیح خود اتمام شود، تقریبا ۱۰/۱ از حجم قهوه باید کرما تشکیل شود.

درضمن خرید قهوه باکیفیت را از یاد نبرید. اگر میزان کرما کمتر یا بیشتر از ۱۰/۱ حجم قهوه بود، یعنی آماده شدن اسپرسو یا بیشتر طول کشیده و یا کمتر زمان صحیح.

پس هرچقدر کرمای اسپرسو، رنگ زیباتر، طعم لطیف تر و ضخامت درست تری داشته باشد، نشان می دهد، قهوه مورد استفاده تازه تر بوده است. بهترین زمان برای استفاده از دانه قهوه باکیفیت، ۳ ماه بعد از رست قهوه می باشد.

یک کرمای خوب اسپرسو معمولا بعد از ۲ دقیقه از بین می رود. اگر کرما کمتر از این زمان از بین رفت نشان می دهد عصاره گیری قهوه اسپرسو به خوبی انجام نشده است. یا فنجان اسپرسو سرد بوده و باعث شده اسپرسو زودتر سرد شود.

source: چگونه قهوه اسپرسو كف دار درست كنيم؟



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , موکاپات , ,
:: برچسب‌ها: خامه اسپرسو , خرید اسپرسوساز , خرید قهوه , قهوه دات کام , کرما قهوه , کرمای اسپرسو , کرمای قهوه چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر قصد خريد اسپرسو ساز را داشته باشيد، نوا برندي است كه به كررات با آن برخورد مي كنيد. زيرا از تنوع محصول زيادي برخوردار مي باشد. 

نوا از معتبر ترين و بهترين برندهاي نوليد كننده ساخت لوازم برقي مي باشد. اين برند قديمي محصول كشور ژاپن است كه جاروبرقي گرفته تا پنكه، گوش كوب برقي، … توليد مي كند.

اما برند نوا بيشترِ محبوبت و معروفيت خود را مديوم دستگاه هاي قهوه ساز اش مي باشد. كيفيت ساخت و تنوع طرح قهوه ساز هاي اين برند باعث شد در مدت زمان كوتاهي، جاي خود را در بازار باز كند.

به ويژه دستگاه هاي اسپرسو ساز نوا. با اين حال در بين اين اسپرسو ساز چند مدل آن، طرفداران بيشتري دارند كه آنها را در زير معرفي كرديم.

برترين اسپرسو ساز هاي نوا

شركت نوا اسپرسو ساز هايي را با نام هاي ۱۲۸، ۱۲۹، ۱۳۹، ۱۴۰، ۱۴۸، ۱۴۹، ۱۴۲، ۱۴۴، ۱۴۶، ۱۴۷ به مرور زمان وارد بازار  قهوه كرد. اما تعدادي از آنها توانستند رقيبان خود را كنار زده و جز اولين انتخاب هاي خريد قهوه ساز هاي اسپرسو شوند.

برترين اسپرسو سازهاي نوا عبارتند از: نوا ۱۲۸، نوا ۱۳۹، نوا ۱۴۸ و نوا ۱۴۹٫ نكته جالب اين جا است كه بازار قهوه ايران هم از اين قاعده جدا نبود. اما دليل محبوبيت اين دستگاه ها چيست؟

در واقع اين ۴ مدل دستگاه اسپرسو ساز نوا به دليل امكاناتي كه دارند، محبوبيت خود را بدست آورده اند. اگرچه يكسري امكانات در تمام اسپرسو ساز هاي نوا ثابت بوده است، اما امكانات اين مدل ها از ساير مدل ها بيشتر است.

به حدي كه علاوه بر اينكه مي توان از اين اسپرسوساز ها براي مصرف خانگي استفاده كرد؛ مي توان براي كسب و كار هاي كوچك مورد استفاده قرار گيرند.

source: اسپرسو ساز نوا



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , ,
:: برچسب‌ها: قهوه دات كام , خريد اسپرسو ساز , قيمت اسپرسو ساز نوا , انواع اسپرسو ساز نوا , خريد قهوه ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 503
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

نوشيدن قهوه به همراه صبحانه يا به محض بيدار شدن از خواب، براي بسياري از افراد به يك برنامه روتين تبديل شده است.  روشن كردن قهوه ساز اولين كارِ اين افراد بعد از بيدار شدن است. از اين گذشته بسياري از كارشناسان نوشيدن يك فنجان قهوه به خصوص در اوايل صبح را به اكثر افراد توصيه مي كنند. 

قهوه به دليل دارا بودن خواص مفيد، كافئين و طعم دلنشين و جذاب، از نوشيدني هاي پرمصرف در طول روز در دنيا مي باشد.

بهترين زمان براي نوشيدن قهوه، ۱-۲ ساعت بعد از بيدار شدن از خواب تا حدود ساعت ۶ عصر مي باشد. زيرا با بيدار شدن از خواب سطح هورمون كورتيزول در بالاترين حد خود قرار مي گيرد. هورمون كورتيزول باعث افزايش هوشياري مي شود. درنتيجه كافئين موجود در قهوه عملا تاثيري بر روي ميزان انرژي شما ندارد.

علاوه بر اين نوشيدن قهوه با معده خالي عملِ توصيه شده اي نمي باشد. زيرا قهوه به دليل داشتن دانسيته، باعث افزايش ترشح معده مي شود. به همين دليل معده را تحريك كرده و احتمال به وجود آمدن ورم معده، سوزش‌معده‌ يا حتي زخم معده وجود دارد.

خوردن قهوه در هنگام شب و چند ساعت قبل از خواب اصلا توصيه نمي شود. زيرا به دليل كافئين بالايي كه دارد، باعث ايجاد اختلال در خواب مي شود. به خصوص اگر دچار كم خوابي يا بي خوابي هستيد.

بنابراين زمان هايي كه نبايد قهوه بخوريم ۱-۲ ساعت بعد از خواب و چند ساعت قبل از خواب مي باشد. مابين اين ساعت ها مي توانيد به اندازه مجاز و دلخواهتان قهوه بنوشيد.

درنهايت با خريد اسپرسو ساز باكيفيت هميشه يك فنجان قهوه خوشمزه، گرم و دلنشين آماده داريد.

source: بهترين زمان خوردن قهوه اسپرسو



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , دانه قهوه , ,
:: برچسب‌ها: قهوه دات کام , قهوه صبحانه , قهوه لته , کاپوچینو , خرید اسپرسو ساز , خرید قهوه ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

زمانی که قصد خرید اسپرسو ساز را دارید، با انبوهی از دستگاه ها با نام ها، ویژگی ها و مکانیسم های متفاوت رو به رو می شوید. تنوع زیاد دستگاه های اسپرسو ساز، انتخاب و خرید دستگاه مورد نیازمان را مشکل می کند.

یکی از فاکتورهای که انتخاب را مشکل تر می کند، مکانیسم دستگاه می باشد. دستگاه های اسپرسو ساز از لحاظ نوع کاربری به سه دسته خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم می شوند.

اسپرسو ساز های خانگی

همانطور که از اسم این دستگاه ها مشخص است، اسپرسو سازهایی هستند که برای مصارف خانگی کاربرد دارند. اسپرسو ساز های خانگی توان موتور کمتری در مقایسه با اسپرسو ساز های دیگر دارند.

زیرا تعداد فنجان اسپرسویی که در طول روز با این دستگاه ها آماده می کنید بسیار کم است (بستگی به تعداد جمعیت خانواده دارد). درنتیجه نیاز به توان موتور بیشتر نمی باشند.

اسپرسو ساز های نیمه صنعتی

اسپرسو ساز های نیمه صنعتی، دستگاه هایی هستند با توان موتور بیشتر از اسپرسو ساز های خانگی و کمتر از اسپرسوساز های صنعتی. بنابراین برای مغازه ها، کافی شاپ های کوچک، ادارات، دفاتر کار، هایپر مارکت ها، … مناسب می باشد.

به طور کلی از دستگاه های اسپرسوساز نیمه صنعتی برای آماده کردن روزانه ۱۰-۲۰ فنجان اسپرسو قهوه استفاده می شود. این دستگاه ها دارای پرتافیلترهایی با سایز ۵۱، ۵۳ و ۵۸ می باشند. دستگاه های نیمه صنعتی اسپرسو ساز هم دارای نازل بخار هستند. البته بعضی از این اسپرسو ساز ها دارای نازل آب جوش جداگانه هم می باشند.

اسپرسو ساز های صنعتی

آخرین دسته متعلق است به اسپرسو ساز های صنعتی. از این دستگاه ها برای کافی شاپ های بزرگ، هتل ها، باشگاه های ورزشی، … استفاده می شود. یعنی برای آماده کردن روزانه بیشتر از ۲۰ فنجان قهوه اسپرسو.

اسپرسو ساز های صنعتی دارای ۱ تا ۷ هدگروپ می باشند. بنابراین با افزایش تعداد هدگروپ ها، تعداد بیشتری اسپرسو می توان آماده کرد. همچنین تعداد افراد بیشتری می توانند همزان با اسپرسو ساز کار کنند.

source: قیمت دستگاه اسپرسو ساز



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , ,
:: برچسب‌ها: اسپرسو ساز نیمه صنعتی , انواع اسپرسو ساز , بهترین اسپرسو ساز خانگی , خرید اسپرسو ساز , قهوه دات کام ,
:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در زمان خريد اسپرسو ساز، مباشي نامي است كه بسيار زياد به آن بر مي خوريد. زيرا هم دستگاه هاي متنوعي دارد و هم اين دستگاه ها از كيفيت بالايي برخوردار هستند. اسپرسو ساز مباشي يكي از آنها مي باشد.

با گشت كوتاهي در بازار نام مباشي را تنها بر روي دستگاه هاي قهوه ساز و اسپرسو ساز ها نمي بينيد. مباشي برند معتبري است كه علاوه بر انواع قهوه ساز، محصولات برقي و خانگيه متعددي را توليد مي كند.

شركت مباشي در سال ۲۰۱۲ به صورت رسمي در كشور ژاپن به ثبت رسيد. اما دفتر اصلي آن در دبي قرار دارد. شعار و هدف اصلي اين شركت توليد محصولات الكتريكي با بالاترين كيفيت براي رضايت مشتري مي باشد.

به همين دليل شركت مباشي افزون بر توجه به كيفيت بالا، كالاهايي را توليد كرد كه خدمات بيشتري را در اختيار مشتري قرار مي داد. همچنين از نظر ظاهر، جذابيت بيشتري براي مشتري داشت.

بر اساس همين شعار و عملكرد شركت مباشي محبوبت روزافزوني را بدست آورد. به حدي كه لاين توليد محصولات آن بسيار متنوع مي باشد.

يكي از  محبوب ترين و پرفروش ترين محصولات مباشي، قهوه ساز و اسپرسو ساز هاي اين برند مي باشند. زيرا هم ظاهر زيبايي دارند و هم قهوه اي بسيار خوشمزه آماده مي كنند.

در زير انواع اسپرسوساز هاي مباشي را ذكر كرده و دو نمونه از بهترين هاي آنها را بررسي كرده ايم.

بدون شك اگر عاشق قهوه اسپرسو هستيد و يا عادت داريد به صورت روزانه قهوه ميل مي كنيد، اسپرسو ساز هاي مباشي مي توانند گزينه ايده عالي باشند.

source: اسپرسو ساز مباشی



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , ,
:: برچسب‌ها: اسپرسو ساز مباشي , انواع اسپرسو ساز , بهترين مدل اسپرسو ساز مباشي , خريد اسپرسو ساز , قهوه دات كام , قيمت اسپرسو ساز مباشي ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 7 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

موكاپات يك دستگاه قهوه ساز است كه در مدت زمان كوتاهي مي توان قهوه اي قوي و خوشمزه را آماده كرد. قهوه ي حاصل از موكاپات، قهوه اي است شبيه به اسپرسو كه از عصاره گيري قهوه تحت فشار آب جوش بدست مي آيد.

تفاوت قهوه جوش با اسپرسوساز

خريد دستگاه اسپرسو ساز هزينه بر است و اكثر دستگاه هاي اسپرسوساز را نمي توان با خود به گردش يا مسافرت برد. به همين دليل استفاده از موكاپات به خصوص در چندين سال اخير بسيار رايج شد.

قهوه تهيه شده با موكاپات با اسپرسو هم از لحاظ ظاهر و هم از لحاظ روند عصاره گيري با هم تفاوت هاي دارند. تفاوت ظاهري، بارزترين تفاوت اين دو قهوه مي باشد. اسپرسو داراي يك خامه تقريبا نارنجي رنگ خوشمزه اي است ولي قهوه موكاپات فاقد اين كرم يا خامه مي باشد.

از نظر ساختار هم، با اينكه اساس كار هر دو دستگاه به اين صورت مي باشد كه آب جوش با فشار به پودر قهوه وارد مي شود، اما در دستگاه اسپرسو ساز به دليل صنعتي بودن آن، عمليات تهيه قهوه بهتر انجام مي شود. همچنين دستگاه هاي اسپرسو ساز قابليت هاي بيشتري نسبت به موكاپات ها دارند. از جمله ايجاد خامه اسپرسو، … .

درست است كه موكاپات ها امكانات كمتري نسبت به اسپرسوساز ها دارند اما از نظر كيفيت و طعم قهوه، با اسپرسو برابري مي كنند. به همين دليل قهوه حاصل از موكاپات را اسپرسو مي نامند.

موكاپات ها نوع برقي هم دارند كه به طبع امكانات و كنترل بيشتري را در اختيار ما قرار مي دهند و كار كردن با آنها راحت تر مي باشد ولي نمي توان آنها را به گردش برد چون به برق نياز دارند. براي داشتن قهوه در گدش ميتوانيد از اسپرسو ساز همراه استفاده كنيد.

source: بهترین قهوه ساز خانگی



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , موکاپات , ,
:: برچسب‌ها: خرید موکاپات , خرید موکاپات برقی , قهوه دات کام , خرید اسپرسو ساز , خرید قهوه , طرز تهیه قهوه با موکاپات , طرز تهیه قهوه با اسپرسو ,
:: بازدید از این مطلب : 562
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 3 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

دانه هاي قهوه از تنوع زيادي برخوردار نيستند. معروف ترين و پرفروش ترين آنها قهوه هاي عربيكا و روبستا مي باشند. اما با اين حال اكثر آدم ها به جاي خريد دانه قهوه، قهوه آسياب شده را مي خرند.اين در حالي است كه قهوه خور هاي حرفه اي و يا باريستا دانه قهوه را خريداري كرده و خودشان آسياب مي كنند.

قبل از اينكه تصميم به خريد دانه قهوه بگيريد، بايد از خودتان چند سال بپرسيد. پاسخ به اين سوالات علاوه بر اينكه شما را از سردرگمي رها مي كنيد، باعث مي شود قهوه با كيفيت تري را خريداري كنيد. اين سوالات عبارتند از:

به چه نوشيدني قهوه علاقه داريد

درست است كه همه ي قهوه ها از دانه هاي عربيكا و روبستا تشكيل شده اند، ولي ميزان تركيب آنها با هم فرق مي كند. حتي ممكن است يك نوع از نوشيدني قهوه داراي تركيبات متفاوتي باشد. قهوه اسپرسو در بازار هم با تركيب ۵۰*۵۰ درصد موجود مي باشد و هم با تركيب ۳۰ درصد روبستا و ۷۰ درصد عربيكا. بنابراين اول مشخص كنيد تصميم داريد چه نوع نوشيدني قهوه را آماده كنيد.

نوع دستگاه قهوه ساز

اگر شما از دستگاه هاي قهوه ساز متفاوتي استفاده مي كنيد پس ۱۰۰ درصد بايد دانه قهوه را خريداري كنيد. زيرا ميزان آسياب قهوه در قهوه ساز ها متفاوت مي باشد. اگر يك اسپرسو ساز در خانه داريد به پودر قهوه نرم، و به پودر قهوه درشت براي فرنچ پرس در زمان گردش نياز داريد.

بعضي از اسپرسو ساز ها هم هستند كه كلا به پودر قهوه نياز نداشته و بايد از كپسول قهوه استفاده كرد.

ميزان كافئين قهوه

دانه قهوه روبستا كافئين بيشتري نسبت به دانه قهوه عربيكا دارد. درنتيجه اگر قهوه را براي كافئين موجود در آن مي نوشيد بايد يا قهوه روبستا را تهيه كنيد و يا قهوه اي كه درصد بيشتر آن روبستا باشد.

source: خريد دانه قهوه برند



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , آسیاب قهوه , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , موکاپات , دانه قهوه , ,
:: برچسب‌ها: انواع قهوه , خرید دانه قهوه , خرید دانه قهوه برند , خرید قهوه , خرید قهوه روبستا , خرید قهوه عربیکا , قهوه دات کام ,
:: بازدید از این مطلب : 667
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 3 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اسپرسو يكي از محبوب ترين قهوه ها و اسپرسو ساز جز پرفروش ترين قهوه ساز ها در دنيا مي باشد. اين ميزان محبوبت باعث شده است كه اسپرسو به قهوه ي بي رقيب در بين ديگر نوشيدني هاي قهوه تبديل شود.

اسپرسو ساز مباشي و اسپرسو ساز جميلاي هر دو از قهوه ساز پرطرفدار مي باشند با قابليت هاي متفاوت كه در اين مقاله به بررسي و مقايسه اين دو دستگاه پرداخته ايم.

اسپرسو ساز مباشي

اسپرسوساز مباشي يك اسپرسو ساز خانگي، نيمه صنعتي و كاملا استاندارد است كه محصول كشور ژاپن مي باشد. با اسپرسو ساز مباشي مي توان در خانه، محل كار و يا هر مكان دلخواه ديگري، يك شات قهوه اسپرسوي حرفه اي را آماده كرد.

پمپ قوي، نداشتن لرزش، طراحي زيبا، بخار قوي، صداي كم دستگاه از نقاط قوت اين اسپرسو ساز مي باشند. علاوه بر اين، قابليت هاي فراوان ديگر اسپرسو ساز مباشي باعث گرديده كه كار با اين دستگاه بسيار راحت باشد.

اسپرسو ساز جميلاي

اسپرسو ساز جميلاي يكي از بهترين برند هاي دستگاه هاي اسپرسوساز است كه در كشور ايتاليا ساخته مي شود. اين دستگاه يك قهوه ساز حرفه‌اي خانگي و نيمه اتوماتيك به حساب مي آيد و مانند اسپرسو ساز مباشي پمپ قوي، نداشتن لرزش، طراحي زيبا، بخار قوي، صداي كم از مزاياي اين دستگاه مي باشند.

اسپرسوساز جيميلاي امكانات متنوع و بسيار كاربردي را در اختيار كاربر قرار مي‌دهد و مي‌ تواند گزينه ‌اي مناسب براي استفاده در خانه، محل كار، كافي‌شاپ‌ و رستوران‌ ها باشد.

source: بهترین اسپرسو ساز خانگی 



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , ,
:: برچسب‌ها: اسپرسو ساز جمیلای , اسپرسو ساز مباشی , خرید اسپرسو ساز , قهوه دات کام , خرید قهوه ساز , بهترین مارک دستگاه اسپرسو ساز , قهوه ساز خوب و ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 605
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 3 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

عوامل زيادي در تهيه ي يك شات اسپرسوي با كيفيت تاثير گذار است. نوع دستگاه اسپرسو ساز، نوع قهوه، ميزان گرايندر قهوه، ميزان هم نشيني قهوه و آب جوش،… . اما يك وسيله كه تاثير بسزايي در طعم و عطر قهوه ايجاد مي كند، لولر يا تمپر قهوه است كه در ادامه به طور كامل در مورد آن توضيح مي دهيم.

لولر يا تمپر يك وسيله براي تهيه اسپرسو مي باشد كه با اينكه براي كار بهتر باريستا لازم و ضروري است اما كمتر به آن توجه مي شود. لولر يك وسيله ي بسيار ساده و كوچك مي باشد كه در خانواده تمپر قهوه قرار مي گيرد به همين دليل به آن تمپر گردون هم گفته مي شود. 

چرا بايد از لولر استفاده كنيم؟

در تهيه كردن قهوه، ميزان مجاورت قهوه با آب در طعم و عطر نهايي قهوه خيلي موثر است. زماني كه پرتافيلتر را به دستگاه اسپرسو ساز متصل مي كنيم اگر قهوه آسياب شده، فشرده نشده باشد، آب جوش به راحتي راه خروج خود را از پرتافيلتر پيدا مي كند، در حالي كه كمترين هم نشيني را با پودر قهوه داشته است.

همين تماس كم آب جوش و قهوه باعث مي شود اسپرسوي نهايي بسيار رقيق شود، كه قطعا كسي هم خواهان اين اسپرسو نمي باشد. پس لولر براي فشرده كرده قهوه گرايندر لازم است.

علت ديگر استفاده از لولر قهوه هم اين است كه زماني كه قهوه خيس مي شود، افزايش حجم پيدا مي كند. بنابراين اگر در درون پرتافيلتر، فضاي كافي براي ورود آب جوش وجود نداشته باشد، به محض اينكه آب جوش با فشار وارد پرتا فيلتر شد، پودر قهوه افزايش حجم پيدا كرده و از پرتافيلتر خارج مي شود.

لولر ها از تنوع طرح و رنگ خوبي برخوردار هستند. لولر ها به صورت دو، سه و چهار پر و در سايز هاي ۵۱ و ۵۸ به بازار عرضه مي شوند. در زمان خريد لولر به سايز آن توجه كنيد و لولر مناسب با پرتافيلتر خود را خريداري كنيد.

source: تمپر قهوه



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , لوازم جانبی قهوه , ,
:: برچسب‌ها: قهوه دات كام , خريد تمپر قهوه ساز , خريد لولر قهوه , انواع لولر قهوه , خريد لولر قهوه ساز , خريد تمپر قهوه , تامپر گردون ,
:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

براي تهيه اسپرسو، اين نوشيدني بسيار محبوب و دلنشين قهوه، انواع دستگاه اسپرسو ساز توليد و به بازار عرضه شده است. اما در زمان خريد اسپرسو ساز بايد به اين نكته توجه كرد كه همه ي اسپرسو ساز ها از كيفيت خوبي برخوردار نيستند.

اگر هريك از موارد مورد نياز براي آماده كردن اسپرسو مانند ميزان همنشيني قهوه با آب جوش، ميزان دماي آب جوش، ميزان فشار آبي كه به قهوه هاي آسياب شده وارد مي شود، … مطابق با اندازه هاي استاندارد نباشند، طعم اسپرسوي آماده شده هيچ شباهتي با اسپرسو ندارد.

اسپرسو ساز نوا

اگر قصد خريد اسپرسوساز را داريد، حتما به كررات به نام نوا برخورد كرده ايد. اسپرسوساز نوا به دليل قابليت هاي فراوان و كارايي راحت و آساني كه دارد از اولين انتخاب ها براي خريداران اسپرسوساز مي باشد.

چهار مدل اصلي اسپرسو ساز نوا عبارت اند از: نوا ۱۳۹، نوا ۱۴۰، نوا ۱۴۸ و نوا ۱۴۹٫ اين چهار مدل اسپرسو ساز نوا تفاوت هاي زيادي با يكديگر ندارند، بلكه دستگاه جديد كامل كننده مدل قبلي مي باشد.

اسپرسو ساز بارني

اسپرسو ساز بارني جز برترين برندهاي قهوه ساز اسپرسو مي باشد كه متاسفانه هنوز در ايران جايگاه خود را بدست نياورده است. اسپرسو ساز بارني يك دستگاه حرفه اي است كه به دليل قابليت هاي فراواني كه دارد، استفاده از اين دستگاه بسيار راحت مي باشد.

source: خرید اسپرسو ساز نوا

 

 


:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , ,
:: برچسب‌ها: اسپرسو ساز بارنی , اسپرسو ساز نوا , بهترین مدل قهوه ساز نوا , قهوه دات کام , قیمت اسپرسو ساز نوا , ویژگی اسپرسو ساز نوا ,
:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اين مطلب به آشنايي با انواع دستگاه اسپرسو ساز و نحوه عملكرد هاي آن ها مي پردازد، پس خواندن آن را از دست ندهيد.

اگر به يك كافي شاپ يا كافه هاي سيار مي رويد و درخواست اسپرسو مي كنيد ، آنچه براي شما مي آورد يك ليوان است كه داراي مقدار كمي قهوه بسيار قوي مي باشد. قهوه‌اي غليظ كه در چند ثانيه و با فشار بالاي آب و با دستگاه اسپرسوساز دم‌آوري مي شود و از محبوبيت و شهرت ويژه‌اي در صنعت قهوه  برخوردار است.  بسياري از ما با اين نوع دم‌آوري نه‌تنها آشنا هستيم كه مي‌توان گفت يكي از قهوه‌هاي مورد علاقه ما هم هست چرا كه انواع مختلف قهوه از جمله كاپوچينو ، كافه لاته و كافه موشي …  همه با يك يا چند دستگاه اسپرسو ساز ساخته شده اند.

اسپرسو ساز با محرك بخار آب: دستگاه‌هاي اسپرسوساز الكتريكي با مكانيزم بخار هنوز كاربرد دارند. سادگي اين دستگاه‌ها باعث سهولت در  استفاده و نگهداري مي‌شود ، ضمن اين كه مقرون به‌صرفه و كم حجم هم هستند. روش كار اين دستگاه به اين صورت است كه آب در يك مخزن هواگيري شده به نقطه جوش مي‌رسد و بخار تشكيل مي‌شود. اين بخار باعث مي‌شود آب با فشار از مخزن خارج و به قهوه وارد شود. اين‌جا مشابه همان اتفاقي رخ مي‌دهد كه در قهوه جوش برقي و روگازي اتفاق مي‌افتد.

اسپرسو ساز با محرك پيستوني يا اهرمي: باريستا با استفاده از دستگاه‌هاي اسپرسو ساز پيستوني مي‌تواند بر روي فرايند تهيه قهوه كنترل داشته باشد. اگر يك قهوه به‌خصوص براي دم كشيدن به تزريقي طولاني‌تر يا عصاره‌گيري بيشتر توسط فشار نياز داشته باشد، اين كار به راحتي امكان‌پذير است.

اسپرسو ساز با محرك پمپي: اين دستگاه‌ها با استفاده از يك پمپ الكتريكي براي هدايت آبي كه گرم شده از مخزن دم كشيدن به بستر قهوه كار مي‌كنند.

source: خرید اسپرسو ساز خوب



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , موکاپات , ,
:: برچسب‌ها: بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی , قهوه دات کام , خرید اسپرسو ساز ارزان , انواع قهوه ساز , انواع اسپرسو ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 587
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قهوه يكي از نوشيدني هاي پرطرفدار در جهان است و اين جمله به اين معناست كه روزانه حدود ۳ ميليارد فنجان قهوه در دنيا مصرف مي‌شود. اين در حالي است كه به جمعيت طرفداران قهوه روز به روز اضافه مي شود. از همين رو انواع مختلف قهوه در دنيا وجود دارد كه يكي از پر مصرف ترين آن ها، اسپرسو مي باشد. در واقع قهوه اسپرسو، روشي براي تهيه قهوه اي با غلظت بيشتر است كه با دستگاه اسپرسو ساز آماده مي شود.

بر اين اساس امروزه نياز به دستگاه اسپرسوساز در بين لوازم آشپزخانه، در محل كار و به ويژه در بين تجهيزات كافي شاپ بيش از پيش احساس مي شود.

در مقاله قبل به اين موضوع پرداختيم كه دستگاه اسپرسو ساز چگونه كار ميكند، اما در اين مقاله به سراغ اين موضوع رفتيم كه يك دستگاه اسپرسو ساز خوب چه ويژگي هايي دارد، چرا كه كيفيت دستگاه اسپرسو ساز در طعم قهوه بسيار تاثيرگذار است.

ويژگي هاي اسپرسو ساز خوب

بعد از گذراندن يك روز سخت كاري، براي صبحانه، براي از بين بردن خستگي وسط روز، براي بيدار ماندن در طول شب …، قهوه نوشيدني اي است كه بسيار كمك كننده است. داشتن يك دستگاه اسپرسو ساز خوب به شما كمك مي كند كه قهوه اي با طعم عالي تهيه كرده و از نوشيدن آن لذت ببريد. در زير ويژگي هاي يك اسپرسوساز خوب را بيان مي كنيم.

source: اسپرسو ساز خوب چه ويژگي هايي دارد؟



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , موکاپات , ,
:: برچسب‌ها: قهوه ساز خوب , اسپرسو ساز جميلاي , قهوه دات كام , بهترين مارك دستگاه اسپرسو ساز صنعتي , اسپرسو ساز خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 503
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 12 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اسپرسوساز Gemilai CRM3605 یک دستگاه حرفه‌ای و نیمه صنعتی محسوب می‌شود. این مدل امکانات متنوع و بسیار کاربردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها باشد.

اسپرسوساز Gemilai CRM3605 از یک گروپ دبل شات تشکیل شده و دارای یک پرتافیلتر تکی است و به‌طور کلی می‌تواند دو فنجان قهوه را به‌ صورت همزمان آماده مصرف کند.

این دستگاه دارای توان مصرفی 1450 وات و فشار بخار 15 بار است. این مدل مجهز به خروجی بخارمتحرک و قابل تنظیم جداگانه با کارایی آسان و راحت است. نازل آب جوش جداگانه امکان تهیه نوشیدین های گرم و متنوع را برای شما فراهم می کند.

اسپرسوساز Gemilai CRM3605 با ارتفاع مناسب و سینی مخصوص امکان استفاده از لیوان‌های کوتاه و بلند را به‌ راحتی برای شما ممکن کرده است.

وجود ثانیه شمار دیجیتال در اسپرسوساز Gemilai CRM3605 امکان محاسبه زمانی برای تنظیم غلظت اسپرسو خروجی مصرف کننده را فراهم میکند.

صفحه گرم نگهدارنده از دیگر ویژگیهای کاربردی و مهم این محصول است که با استفاده از آن می توانید فنجان را برای مدت بیشتری گرم نکه دارید و از سرو یک اسپرسو مطبوع بیشتر لذت ببرید.

اسپرسو ساز جمیلای مدل Gemilai CRM3605

ویژگی های محصول

  • جنس بدنه : استیل ضد خش و پلاستیک مقاوم,
  • ابعاد : 280*300*330 mm,
  • کلید آبجوش : دارد,
  • کلید اسپرسو : دارد,
  • سینی چکه گیر : دارد,
  • گنجایش مخزن : 1.7L,
  • پرتا فیلتر صنعتی : دارد,
  • فشار بخار : 15Bar,
  • نمایشگر زمان : دارد,
  • توان : 1450W,
  • سیستم گرم کردن فنجان : دارد,
  • خروجی آب مستقل : دارد,
  • نمایشگر فشار : دارد,
  • سایر مشخصات : قابلیت تنظیم اتوماتیک و دستی, کلید جداگانه بخار-آب جوش و آب جوش, گروپ دبل شات, گروپ سایز 58,

اسپرسو ساز جمیلای مدل Gemilai CRM3605

souece: اسپرسو ساز نیمه صنعتی جمیلای Gemilai CRM3605



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , تجهیزات کافی شاپ , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , ,
:: برچسب‌ها: اسپرسو ساز , قهوه دات کام , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , تجهیزات کافی شاپ , خرید اینترنتی قهوه ساز , اپرسو ساز نیمه صنعتی مدل جمیلای ,
:: بازدید از این مطلب : 1440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 9 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اسپرسوساز Barni CRM3005 یک دستگاه حرفه‌ای و نیمه صنعتی محسوب می‌شود. خرید اسپرسو ساز بارانی امکانات متنوع و بسیار کاربردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها باشد.

اسپرسوساز نیمه صنعتی بارنی Barni طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه ها است اسپرسوساز نیمه صنعتی بارنی Barni دارای پمپ فشار 15 بار و اجزا داخلی و لوله های بخار از فولاد ضد زنگ و قدرت 1450 وات می باشد .

اسپرسوساز نیمه صنعتی بارنی Barni CRM3005E دارای مخزن جداگانه آب با گنجایش 1.7 لیتری طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه ها مناسب می باشد .

اسپرسوساز نیمه صنعتی بارنی Barni یکی از بهترین لوازم اشپزخانه و تجهیزات کافی شاپ ها می باشد که با دارا بودن پمپ با قدرت فشار 15 بار جنس بدنه از فولاد ضد زنگ مرغوب قدرت دستگاه 1450 وات و قدرت دم آوری 16 کاپ اسپرسو، سبب می شود تا این دستگاه از قدرت لازم برای درست کردن بهترین قهوه های اسپرسو برخوردار باشد.

سیستم CREMA ایتالیا شامل یک فیلتر فولاد ضد زنگ حرفه ای تک لایه، برای دستیابی به یک قهوه ی استاندارد منحصر به فرد به طوری که پودر قهوه به طور کامل اشباع شده و تمام اسانس های قهوه استخراج می شود.
اسپرسوساز نیمه صنعتی بارنی Barni CRM3005E دارای عملکرد تولید بخار حرفه ای به علت داشتن نازل بخار تخصصی و حرفه ای برای تولید فوم عالی.

پمپ ایتالیایی با فشار 15 بار به شمار این امکان را می دهد که بهترین عصاره را از قهوه بگیرید.
اگر دستگاه در عرض 15 دقیقه هیچ عملیاتی نداشته باشد، به طور خودکار خاموش آغاز می شود. اگر میخواهید دوباره کار کنید، کلید را برای بازگرداندن قدرت فشار دهید.

اسپرسوساز نیمه صنعتی بارنی Barni CRM3005E

مشخصات دستگاه:

1- جنس بدنه از فولاد ضد زنگ مرغوب
2- فضا برای گرم کردن فنجان قهوه بالای دستگاه
3- دارای سیستم دما NTC، کنترل دقیق درجه حرارت آب از هر عملکرد
4- حفاظت از فشار خودکار
5- دارای گروپ دبل شات
6- دارای دو عدد پرتا فیلتر صنعتی
7- تمپر پلاستیکی سایز 58
8- گروپ سایز 58
9- دارای منحول بخارمتحرک و قابل تنظیم جداگانه با کارایي آسان و راحت
10- قابلیت تنظیم اتوماتیک و دستی
11- کلید جداگانه بخار-آب جوش و آب جوش
12- دارای مخزن جداگانه آب با گنجایش 1.7 لیتری متحرک برای شستشو و پر کردن آسان
13- دارای فرچه تمیزکاری پیمانه و تمپر
14- قدرت دستگاه 1450 وات و قدرت دم آوری 16 کاپ اسپرسو

اسپرسوساز نیمه صنعتی بارنی Barni CRM3005E

souece: اسپرسوساز نیمه صنعتی بارنی Barni CRM3005E مدل 4دکمه



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز خانگی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , ,
:: برچسب‌ها: اسپرسوساز بارنی 932 , اسپرسوساز نیمه صنعتی بارنی Barni CRM3005E , خرید قهوه ساز بارنی , قیمت دستگاه اسپرسوساز بارنی , فروش انلاین اسپرسوساز بارنی , قهوه دات کام , ,
:: بازدید از این مطلب : 1202
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 5 / 9 / 1398 | نظرات ()